Cum sa ai o pozitie cat mai corecta atunci cand ai un rucsac in spate

Unelte articol

Acest articol iti ofera diverse metode prin care iti poti pastra postura corecta in timp ce ai un rucsac in spinare.

Pasi

  1. 1

    In primul rand va trebui sa reduci greutatea rucsacului pe care trebuie sa il duci. Evita sa iei cu tine lucruri de care nu vei avea deloc nevoie.

  2. 2

    Daca rucsacul tau este prea greu si ai de parcurs o distanta mare pentru a ajunge la scoala de exemplu, poti sa iei un taxi sau sa rogi unul dintre parinti sa te duca cu masina. In acest fel eviti sa parcurgi distante mari cu rucsacul in spinare.

  3. 3

    Poti sa incepi sa faci acasa diverse exercitii pentru muschii spatelui si pentru muschii trunchiului pentru a-ti fi mai usor sa duci o greutate mai mare in spinare.

  4. 4

    Poti sa incepi sa faci genuflexiuni, ridicari de trunchi atat pentru muschii abdominali cat si pentru muschii lombari. Documenteaza-te pe internet pentru a afla cum sa executi cat mai corect aceste exercitii.

  5. 5

    In final, atunci cand ai ghiozdanul in spate, incearca sa iti mentii spatele cat mai drept, sa te fortezi sa faci acest lucru, chiar daca la inceput pare incomod sau greu. Pe masura ce trece timpul te vei obisnui sa duci un ghiozdan mai greu in spate.

  6. 6

    Pentru a trece de obstacolul mental, va trebui sa te gandesti ca faci exercitii fizice atunci cand mergi cu un rucsac mai greu in spate. Gandeste-te ca pe masura ce trece timpul, tu vei face progrese din ce in ce mai mari si ca vei ajunge sa ai o rezistenta musculara cat mai mare. Singurul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti mentii spatele cat mai drept.

Previous postCum sa ai o excursie reusita in Moscova Next postCum sa ai viteza atunci cand boxezi

Related Posts

Posteaza un comentariu


close