Cum sa adresezi o scrisoare unei persoane care lucreaza in Guvern?

Unelte articol

De cele mai multe ori, in ceea ce priveste comunicarea dintre Guvern si persoanele de rand, cea mai buna cale de comunicare este cea scrisa.

Pasi

  1. 1

    Gandeste-te la subiectul despre care vrei sa scrii aceasta scrisoare.

  2. 2

    Trebuie sa iti pui ideile in ordine, conform unui anume plan. Nu ai vrea ca ce scrii tu in scrisoare sa nu aiba sens.

  3. 3

    Cauta pe internet adresa persoanei careia vrei sa ii adresezi scrisoarea.

  4. 4

    Creaza titlul scrisorii

    1. Scrie data scrisorii in partea de sus a paginii.
    2. Sub data, adauga adresa destinatarului, lasand 2 spatii libere intre data si adresa.
    3. Scrie subiectul scrisorii sub adresa, lasand un spatiu liber.

  5. 5

    Cum sa scrii continutul scrisorii si concluzia

    Publicitate

    Incepe scrisoarea cu o formula de salut, in functie de titlul pe care il are persoana careia i se adreseaza scrisoarea respectiva.

    Scrie continutul lucrarii, urmarind schita pe care ai creat-o mai devreme. Aceasta este sectiunea care contine informatii legate de continutul si subiectul scrisorii; este motivul pentru care adresezi aceasta scrisoare.

    Incheie scrisoarea cu o formula precum “Cu sinceritate” sau “Cu stima”, urmat de numele tau la 2 linii dedesubt.

  6. 6
    Publicitate

    Tipareste scrisoarea, impatureste-o in 3 parti egale, astfel incat sa incapa intr-un plic standard. Pune scrisoarea in plic. Scrie pe plic aceeasi adresa pe care ai scris-o in scrisoare. Pune timbrele pe plic si poti astfel sa trimiti scrisoarea.

Previous postCum functioneaza exercitiile de aerobic? Next postCum sa ai o atitudine pozitiva?

Related Posts

Posteaza un comentariu


2 + = ten

close