Cum sa scrii o scurta autobiografie pentru locul de munca

Unelte articol

Uneori poate sa ti se ceara de la locul de munca sa scrii o scurta autobiografie. Pentru a face acest lucru, asigura-te ca o scrii in stil profesional. Poti ruga un coleg de servici sa o citeasca dupa ce o tiparesti, pentru a-ti atrage atentia la eventualele greseli comise. Pentru a scrie o autobiobrafie, urmeaza pasii de mai jos :

Pasi

  1. 1

    Scrie numele tau complet pe prima linie de pe document.

  2. 2

    In document, include pozitia ocupata in firma, numele companiei la care lucrezi si de cat timp lucrezi in cadrul companiei.

  3. 3

    Mentioneaza despre succesele tale in cadrul companiei si ce alte lucruri importante ai mai realizat pe perioada ta de angajat in cadrul aceleiasi companii.

  4. 4

    Mentioneaza statutul educational pe care il detii, precum si institutiile care ti-au dat acele statuturi. Daca institutia este cunoscuta, este ok daca folosesti acronime, altfel, scrie numele complet al institutiei de invatamant.

  5. 5

    Mentioneaza alte joburi recente, din acelasi domeniu, in care ai lucrat.

  6. 6

    Include o adresa unde poti fi contactat : adresa de acasa sau adresa de email, precum si un numar de telefon.

  7. 7

    Scrie biografia la persoana a 3-a. Niciodata sa nu o scrii la persoana intai. Totodata, sa nu folosesti niciodata pronumele “eu”. Poti in schimb sa folosesti “el” sau “ea”.

  8. 8

    Evita referinte de tip politic sau religios. De exemplu, sa nu incluzi premii pe care le-ai obtinut in cadrul bisericii. Evita de asemenea sa mentionezi despre familia ta. Nu este profesional sa spui ca esti casatorit si ai 3 copii. Acest lucru nu are nicio legatura cu compania in care lucrezi.

  9. 9

    Fii succint. In functie de autobiografie, incearca sa nu scrii mai mult de 6-8 propozitii.

Previous postCum sa sconomisesti bani atunci cand cumperi benzina Next postCum sa scrii un email dupa ce ai trimis un CV pentru un anumit job

Related Posts

Posteaza un comentariu


close