Cum sa scrii un email formal

Unelte articol

Daca nu obisnuiesti sa scrii emailuri pentru a te conversa cu prieteni sau cunostinte, ti se poate parea putin ciudat atunci cand ai de trimis un email cuiva. Pentru a compune un email formal, urmareste pasii de mai jos.

Pasi

  1. 1

    Foloseste o adresa de email neutra. Mai precis, adresa ta de email ar trebui sa contina numele tau, nu un username sau nickname.

  2. 2

    Scrie ceva concis in antet. Nu ar trebui sa scrii prea multe in antet, dar asigura-te ca ceea ce scrii reflecta continutul email-ului pe care il trimiti persoanei. Daca se poate, poti sa incluzi unul sau mai multe cuvinte cheie, pentru a face continutul sa fie tinut minte mai usor.

  3. 3

    Foloseste o metoda de salut potrivita. Include titlul persoanei („domnule”, „doamna”, „profesor”, „doctor”, etc) urmat de numele de familie.

  4. 4

    In primul paragraf, fa-ti o scurta introducere, precizant numele tau. Poti include informatii despre cum ai aflat adresa de email a persoanei careia ii scrii, precum si motivul pentru care ii scrii.

  5. 5

    Email-ul tau nu ar trebui sa contina mai mult de 5 paragrafe, iar fiecare paragraf nu ar trebui sa fie mai lung de 5 propozitii.

  6. 6

    La final, semneaza-te cu numele tau complet. Daca ai un titlu, atunci poti sa introduci si acel titlu in semnatura.

  7. 7

    Inainte de a trimite email-ul, reciteste continutul pentru a te asigura ca totul este scris corect si nu sunt greseli de ortografie sau de exprimare.

Previous postCum sa scrii un email dupa ce ai trimis un CV pentru un anumit job Next postCum sa scrii un eseu comparativ

Related Posts

Posteaza un comentariu


close