Cum sa gasesti un echilibru intre viata profesionala si cea personala

Unelte articol

Viata poate deveni atat de agitate cateodata, incat iti este greu sa gasesti timp pentru a-l petrece cu cei dragi. Acest lucru este si mai greu atunci cand esti o femeie de afaceri, care lucreaza permanent. Insa trebuie sa gasesti un echilibru intre viata profesionala si cea personala. Iata cateva sfaturi:

Pasi

  1. 1

    Atunci cand te trezesti dimineata, fa-ti o lista cu lucrurile pe care vrei sa le faci, atat profesionale cat si personale. Nu trebuie sa fie neaparat o lista fizica, o poti face doar in cap. Tot ce conteaza este sa-ti planifici ziua.

  2. 2

    Odata ce intri in birou, seteaza-ti prioritatile. Rezolva-ti treburile mai grele la inceput, si lasa-le pe cele mai usoare pentru sfarsitul programului, incercand sa iti lasi putin timp liber.

  3. 3

    Fii cu un ochi pe programul tau. Uita-te permanent la ceas si incearca sa-ti pastrezi ritmul si timpul alocat fiecarei sarcini. Daca observi ca o sarcina iti ia mai mult timp, lasa alte sarcini mai mici pentru ziua urmatoare, dar nu petrece mai mult timp la birou decat ti-ai planificat.

  4. 4

    Cand pleci de la birou, lasa-ti si grijile acolo. Nu lasa ca grijile de la munca sa iti afecteze viata personala.

  5. 5

    Vorbeste cu familia ta cat de mult poti. Dupa o zi de munca la birou ai nevoie de niste timp petrecut cu familia ta. Vorbiti, povestiti, intalniti-va la cina si ascultati-va unul pe altul

  6. 6

    Incearca sa profiti de sfarsiturile de saptamana si de vacante. Petrece-le cu familia ta, cu cei dragi si bucura-te de prezenta lor.

Previous postCum sa hranesti un cal cu mancare din mana de la tine Next postCum sa identifici simptomele arterelor infundate

Related Posts

Posteaza un comentariu


close