Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa iti imbunatatesti timpul de alergat si sa pierzi din greutate – CumFacSa.ro

Cum sa iti imbunatatesti timpul de alergat si sa pierzi din greutate

Unelte articol

In acest articol iti oferim sfaturi cu ajutorul carora vei putea sa iti imbunatatesti timpii de alergat si sa slabesti in acelasi timp.

Pasi

  1. 1

    Alimentatie :
    * Consuma cel putin 2 litri de apa in fiecare zi.
    * Bea trei cani cu lapte zilnic.
    * Fa-ti o dieta care sa contina cat mai multe proteine si cat mai multi carbohidrati complecsi. Vei avea nevoie de cat mai multa energie pentru alergat.
    * Consuma un mic dejun cat mai bogat in fructe si legume inainte sa incepi. Zaharul continut in acele alimente cu siguranta ca te va ajuta sa iti revii dupa ce te vei trezi dimineata.
    * Evita consumul de dulciuri si de alimente care contin mult zahar si grasimi.

  2. 2

    Antrenamentul de dimineata :
    * Trezeste-te indeajuns de devreme in asa maniera incat sa poti ajunge la timp in acea dimineata la scoala sau la serviciu.
    * Executa cateva exercitii de stretching sau de incalzire in fiecare dimineata dupa ce te trezesti.
    * Alearga intr-un ritm cat mai confortabil timp de jumatate de ora.
    * Incearca sa mentii cat mai constant acel ritm de alergare.
    * Intoarce-te cat mai repede acasa dupa ce ai terminat antrenamentul.
    * Racoreste-te si odihneste-te. Mergi pe jos timp de 10 minute dupa antrenament inainte de a intra in casa.

  3. 3

    Antrenamentul de dupa amiaza sau de seara :
    * Antrenamente cu greutati. Va trebui sa iti faci abonament la sala (daca nu ai deja) si sa mergi de cate 3-4 ori in fiecare saptamana la sala. Creaza-ti un program in asa maniera incat sa iti poti antrena toate grupele musculare (piept, spate, umeri, biceps, triceps, picioare, abdomen) odata pe saptamana.
    * Daca ai aceasta posibilitate, atunci poti sa faci un jogging pana acasa.
    * Fa un dus cand ajungi acasa si mananca o masa bogata in proteine si carbohidrati, cu cel putin 3 ore inainte de culcare.
    * Inainte de culcare poti sa executi cate 50 de flotari si 50 de genuflexiuni.

Previous postCum sa iti mentii parul sanatos daca suferi de hipotiroidism Next postCum sa iti imbunatatesti sanatatea digestiva

Related Posts

Posteaza un comentariu


close