Cum sa eviti accidentari ale genunchilor

Unelte articol

Majoritatea accidentarilor genunchilor au loc din cauza intinderilor ligamentelor si de ruperi de cartilagiu. Alte accidentari se datoreaza muschilor prea slabi care se afla in jurul genunchiului. Urmareste aceste sfaturi pentru a evita astfel de accidentari.

Pasi

  1. 1

    Evita sa faci miscari care au un risc mare de accidentare in zona genunchilor.
    De exemplu, evita sa iti misti genunchii in timp ce alergi sau in timp ce sari, si apleaca-te cand aterizezi in urma unei sarituri. Evita sporturile de contact cum ar fi fotbalul american sau rugby. De asemenea, evita sa schimbi directia brusc in timp ce alergi.

  2. 2

    Dezvolta-ti un antrenament riguros pentru genunchii tai. Incepe sa executi exercitii care vor intari muschii picioarelor, cum ar fi urcatul scarilor, genuflexiunile. Aceste exercitii iti vor stabiliza rotula.
    Intotdeauna sa executi cateva exercitii de incalzire inainte de orice antrenament.
    Evita exercitiile care vor supune genunchii tai la un efort intens, sau care vor supune genunchii tai la prea multa presiune.

  3. 3

    Incearca sa ai foarte mare grija de genunchii tai in activitatile tale de zi cu zi. Poarta o incaltaminte corespunzatoare.
    Niciodata nu sta cu picioarele prea drepte, ci permite picioarelor sa stea foarte putin indoite, chiar si atunci cand stai drept in picioare.
    Incearca sa iti faci o dieta si un plan de exercitii fizice pentru a-ti pastra o greutate corporala corespunzatoare. Persoanele care sunt supraponderale au un risc mai mare de accidentari in zona genunchilor.

  4. 4

    Daca intampini dureri la nivelul genunchilor, atunci opreste-te din orice activitate, odihneste-te cat timp ai nevoie si eventual poti sa mergi la un control la medicul de familie.

.

Previous postCum sa dobandesti rezistenta la raceala Next postCum sa eviti sa faci burta de la bere

Related Posts

Posteaza un comentariu


close