Cum sa iti impachetezi un pranz sanatos (pentru adulti)

Unelte articol

Urmareste acesti pasi simpli pentru a te asigura ca mancarea pe care ti-o iei la servici pentru pauza de masa este cat mai sanatoasa pentru tine.

Pasi

  1. 1

    In primul rand va trebui sa stii care alimente sunt sanatoase si care alimente nu sunt sanatoase. De exemplu painea din cereale integrale este mult mai sanatoasa decat painea alba, deoarece paine alba este procesata, proces care scoate nutrientii din grau.
    Definitia unui aliment cu continut nutritios este un aliment care sa contina fibre, vitamine si substante organice.

  2. 2

    Incepe sa faci o lista care sa contina atat alimentele sanatoase cat si alimentele nesanatoase. Evita de exemplu alimentele cu un continut ridicta de grasime si zahar.

  3. 3

    Alege sa iti faci cumparaturile din magazinele de unde poti sa alegi dintr-o varietate de alimente.

  4. 4

    Incearca sa variezi cat mai mult alimentele pe care le introduci in masa ta de pranz pentru a nu te plictisi sau pentru a nu intra intr-o rutina.

  5. 5

    Ca si desert poti sa alegi sa mananci niste fructe sau un iaurt degresat.

  6. 6

    Iti recomandam sa tii mancarea in recipiente sau un pungi ermetice. In aceasta maniera mancarea ta va fi proaspata tot restul zilei.

  7. 7

    Iti recomandam sa iti pregatesti mancarea de pranz in seara dinainte. In aceasta maniera vei avea destul timp la dispozitie pentru a gati alimentele care iti plac tie cel mai mult.

Previous postCum sa iti mentii pisica fericita Next postCum sa mananci alimentele potrivite pentur a-ti calma stomacul

Related Posts

Posteaza un comentariu


close