Cum sa mananci sanatos de sarbatori

Unelte articol

Daca mananci copios o zi sau doua zile pe an nu iti va face rau, dar problema apare cand exista tentatia de a face asta mai multe zile la rand sau chiar saptamani. Urmeaza acesti pasi simpli si iti va fi mai usor sa faci alegeri sanatoase.

Pasi

  1. 1

    Nu manca portii enorme. Pericolul sta atat in ceea ce mananci cat si in cat mananci. Daca servesti o gustare sanatoasa inainte de a te duce la petrecere senzatia de satietate va aparea mai repede.

  2. 2

    Nu lasa platouri de dulciuri la indemana prin casa, pentru ca va exista tentatia de a te servi de fiecare data cand treci prin apropiere.

  3. 3

    La o masa de tip bufet, ia o farfurie cat mai mica si serveste-te o singura data. Alege mai putina carne si mai multe vegetale si salate, dar cu atentie sa nu exagerezi cu dressing si sosuri.

  4. 4

    Bazeaza-ti dieta pe multe fructe proaspete si vegetale.

  5. 5

    Limiteaza-te la un sigur tip sau doua tipuri de mancare nesanatoasa pe zi. Alege tratatia zilei, savureaza apoi opreste-te!

Previous postCum sa mananci in timp ce stai la un hostel Next postCum sa meditezi in timpul unei plimbari

Related Posts

Posteaza un comentariu


close