Cum sa dai jos 3cm din circumferinta coapselor

Unelte articol

Desi 3cm nu pare deloc mult, te asiguram ca acest lucru poate sa fie printre cele mai grele lucruri in materie de slabit. Foarte multe persoane au ajuns la concluzia ca acea zona este cea mai „incapatanata” atunci cand vine vorba de slabit si de pierdut centimetri. Cu toate acestea exista multe exercitii si multe programe de antrenament si de nutritie pe care, daca le respecti, vei reusi sa faci acest lucru.

Pasi

  1. 1

    Alege sa faci exercitii care se concentreaza pe antrenarea coapselor. Iti recomandam sa executi acele exercitii de cel putin 2 ori pe saptamana pentru un impact cat mai mare asupra musculaturii tale :
    * Fandarile se numara printre cele mai bune exercitii pe care le poti face pentru picioare. In functie de nivelul tau fizic, poti sa faci fandari libere sau cu greutati in ambele maini.
    * Genuflexiunile sunt si ele exercitii foarte bune pentru picioare. Insa daca vrei sa slabesti va trebui sa incerci sa faci un numar mai mare de genuflexiuni (20+) la fiecare serie.
    * Daca ai acces la o sala de fitness, atunci iti recomandam sa faci si extensii la cablu si impins la presa pentru picioare.

  2. 2

    Complementeaza exercitiile pentru picioare cu exercitii care sa iti intareasca sistemul cardiovascular, exercitii care te vor ajuta sa arzi grasimea mult mai repede. Cele mai eficiente astfel de exercitii reprezinta alergatul pe banda, pedalatul pe bicicleta eliptica si vaslitul la aparatul de vaslit.

  3. 3

    In ceea ce priveste programul de antrenament, iti recomandam sa schimbi modul in care te antrenezi odata la fiecare 1-2 saptamani. Nu iti putem da un program fix, dar iti putem da cateva exemple : saptamana 1 antrenament in care executi multe repetari cu greutati mici, saptamana 2 antrenament in care executi repetari putine cu o greutate mai mare, saptamana 3 antrenament mixt.
    In functie de propriile tale preferinte, vei putea sa iti faci cum vrei acest program de antrenament.

  4. 4

    In ceea ce priveste programul de alimentatie, va trebui sa consumi cat mai multe alimente cu un continut ridicat de proteine, sa reduci numarul de carbohidrati si sa alegi sa consumi alimente care contin carbohidrati complecsi (orez, cartofi copti / fierti, paine neagra, fructe si legume crude, etc).

Previous postCum sa dai dovada de sportivitate Next postCum sa devii cel mai bun jucator de pe terenul de baschet

Related Posts

Posteaza un comentariu


close