Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa pierzi din greutate dar sa ramai sanatos precum un adolescent – CumFacSa.ro

Cum sa pierzi din greutate dar sa ramai sanatos precum un adolescent

Unelte articol

Pierderea din greutate nu inseamna neaparat sa fii slab sau suplu, ci tine foarte mult de starea de sanatate a acelei persoane, de cum se simte acea persoana. Ar fi in marele tau avantaj daca reusesti sa obtii un fel de echilibru intre pierderea greutatii si mentinerea unei stari de sanatate optime. Invata din acest articol cum poti sa faci acest lucru.

Pasi

  1. 1

    Inlocuieste alimentele nesanatoase sau renunta de tot la acele alimente. In loc sa mananci mancarea prajita in ulei, gandeste-te sa iti pregatesti mancarea la cuptor, sau sa o fierbi. Evita de asemenea consumul de alimente ce contin mult zahar. Alege in schimb sa consumi mai multe fructe.

  2. 2

    In loc sa sari peste micul dejun si sa te indopi la pranz, incepe dimineata cu un pahar mare cu apa apoi o gustare la micul dejun. In aceasta maniera, atunci cand va veni pranzul nu te vei simti lihnit ca atunci cand nu mananci nimic dimineata.
    Iti recomandam ca in fiecare dimineata sa consumi alimente cat mai sanatoase si usor digerabile. Cerealele cu lapte, painea prajita cu unt, ouale fierte sunt doar cateva din exemplele care exista ca mancare de dimineata.

  3. 3

    Incearca sa mananci cat mai sanatos pe tot parcursul intregii zile. Renunta la gustarile cu multe calorii (batoanele de ciocolata, cartofii prajiti, etc). Alege in schimb sa consumi mancare cu cat mai multe legume si frunze de salata. Consuma alimente cu un continut ridicat de carbohidrati complecsi (orez, cartofi, cereale integrale) cat si alimente bogate in proteine (carne de pui, curcan, peste, carne slaba de porc si vita).

  4. 4

    Tine-te de exercitii fizice. Incearca sa faci miscare cel putin 20 de minute in fiecare zi. Mergi pe scari in loc sa iei liftul, coboara cu o statie mai repede inainte de a ajunge la servici sau acasa. Iesi la jogging dimineata sau seara, cand ajungi acasa.
    In aceasta maniera vei reusi sa iti mentii o conditie fizica buna si vei reusi sa iti accelerezi metabolismul si pentru orele de dupa antrenament.

  5. 5

    Nu incerca sa pierzi din greutate renuntand complet la una sau doua mese principale. Acest lucru iti va face mai mult rau decat bine si vei ajunge in cele din urma sa iti strici sanatatea, sau sa te ingrasi mai tare.

Previous postCum sa previi formarea cheagurilor de sange Next postCum sa te imbraci de Craciun cand nu ai bani sa iti cumperi alte haine

Related Posts

Un comentariu

  1. Anisoara Hriscu
    Dec 17, 2013

    Anisoara Hriscu

    Greutatea trebuie in permanenta controlata ,nu e sanatos sa ajungi la eforturi de a slabi

    Răspunde

Posteaza un comentariu


close