Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa poti sa iti cobori nivelul glicemiei din sange cu ajutorul dietei – CumFacSa.ro

Cum sa poti sa iti cobori nivelul glicemiei din sange cu ajutorul dietei

Unelte articol

Un indice glicemic foarte mare poate sa iti creeze probleme serioase de sanatate. Printre cele mai intalnite astfel de probleme se numara diabetul, mai ales in cazul persoanelor care au mai avut cazuri de diabet in familie. De asemenea, si persoanele care au o predispozitie genetica la dezvoltarea diabetului trebuie sa fie foarte atente in ceea ce priveste nivelul glicemiei din sange. Cititi in continuare cum trebuie sa procedati pentru a va controla nivelul de glicemie din sange.

Pasi

  1. 1

    In primul rand va trebui sa consumati alimentele potrivite. Acest lucru inseamna sa consumati alimente care sa contina carbohidrati complecsi : fructe, legume, cereale integrale, cartofi, orez, paste si produse lactate cu putina grasime.
    Alimentele care contin carbohidrati simpli (dulciurile, zaharul, ciocolata) sunt alimente cu un indice glicemic foarte mare si va pot creste foarte mult nivelul glicemiei din sange.

  2. 2

    Consuma de asemenea si alimente cu un continut ridicat de fibre. Fibrele din aceste alimente vor ajuta organismul sa controleze nivelul de zahar din sange. Cele mai potrivite alimente cu fibre sunt cerealele integrale, nucile, fructele si legumele.

  3. 3

    Mananca peste de cel putin doua ori in fiecare saptamana. Pestele contine foarte multe proteine, care nu afecteaza indicele glicemic din cange. De asemenea, pestele contine mai putin colesterol decat carnea obisnuita sau produsele lactate.

  4. 4

    Cauta sa consumi alimente care sa nu contina mult amidon. Spanacul, brocoli si fasolea verde sunt un bun exemplu de astfel de alimente.

  5. 5

    Daca simti nevoia sa mananci ceva dulce, atunci poti foarte bine sa recurgi la a consuma fructe.

  6. 6

    Incearca sa fii putin atent la numarul de calorii pe care il consumi in fiecare zi. In aceasta maniera vei putea sa eviti supraalimentarea si sa limitezi cantitatea de zahar care ajunge in organism la tine.
    * Consuma intre 1200-1600 calorii daca esti o femeie supla sau daca vrei sa pierzi din greutate.
    * Consuma intre 1600-2000 calorii daca esti o femeie solida si vrei sa scazi in greutate, sau daca esti un barbat de dimensiuni medii care nu face miscare.
    * Consuma intre 2000-2400 de calorii daca esti un barbat de dimensiuni medii care face miscare zilnic.

  7. 7

    Pentru a afla mai multe detalii te sfatuim sa vorbesti cu medicul de familie, inainte de a elimina ceva complet din dieta. Acesta va putea sa te sfatuiasca ce sa mananci si sa ce nu mananci deloc pentru a reduce indicele glicemic din sange.

Previous postCum sa previi aparitia scoliozei Next postCum sa previi aparitia pietrelor la rinichi

Related Posts

Posteaza un comentariu


close