Cum sa slabesti repede?

Unelte articol

Cum sa slabesti repede?Desi sunt multe metode care te pot ajuta sa slabesti si sa scazi in greutate, multe dintre ele nu sunt recomandate, deoarece orice modificare brusca a corpului tau este foarte daunatoare si pot sa apara complicatii multe si nedorite. Exista diete stricte, pastile dietetice si alte cateva metode care induc scaderea rapida in greutate. Insa la fel de repede iti afecteaza ficatul, fac sa apara boli de inima si iti reduc musculatura. Cea mai buna solutie este sa nu speri la un miracol peste noapte si sa iei aminte la pasii de mai jos pentru a slabi rapid, sanatos si sustenabil.

Pasi

  1. 1

    Stabileste un motiv care sa iti dea incredere in tine. Daca nu ai un motiv bun pentru care sa slabesti, atunci probabil ca nu vei reusi sa slabesti nici repede si nici mai greu. Cu un motiv serios de slabit, vei putea sa te mentii motivat pe durata curei de slabire. Fara un motiv si incredere nu ai nici o sansa.

  2. 2

    Stabileste un obiectiv realist. Daca iti propui sa slabesti 10kg intr-o saptamana, atunci nu vei reusi si te vei demoraliza pe zi ce trece. Stabileste un obiectiv care are neaparat o limita de timp, insa in mod realist. Scrie undeva mare greutatea pe care o ai la inceput si monitorizeaza-ti progresele in fiecare zi. Asa te vei tine motivat, pentru ca vei vedea mici progrese de la o zi la alta.

  3. 3

    Trebuie sa stii cum sa te mentii sanatos.  Daca nu vei avea un stil de viata prin care sa iti pastrezi sanatatea, atunci e greu sa slabesti si sa aplici pasii urmatori.

  4. 4

    Sa slabesti, e un proces foarte simplu de fapt si e chiar o activitate ca orice alta. Scade numarul de calorii pe care il consumi, fara sa te infometezi. Nu uita sa iti calculezi metabolismul ( numarul de calorii pe care il arzi intr-o zi medie). Afla cate calorii consuma organismul tau si da-i ceva mai putine. El va lua suplimentul de calorii din grasimea de pe corpul tau si astfel vei merge in directia potrivita.

  5. 5

    Fa-ti un caiet unde sa treci lucrurile pe care le mananci si numarul de calorii pe care le contin. Fiecare gustare, fiecare suc si continutul fiecarei mese. Trece pe lista mancarurile tale favorite si cate calorii contin fiecare. Fa lucrul acesta pentru cateva saptamani minim.  Apoi in functie de metabolismul tau, fa-ti cu cateva zile inainte meniul pe care il vei avea. Poti sa mananci orice, doar sa respecte regula de a manca ceva mai putine calorii de cat are nevoie corpul tau.

  6. 6
    Publicitate

    Taie alimentele nesanatoase si cele care contin multe calorii si nu le manca decat foarte rar. Este mult mai usor decat iti imaginezi sa faci acest lucru. O cana de lapte pe care o bei dimineata, contine in medie 500 de calorii. Cum 1 kg de grasime ( in plus sau in minus) este in medie echivalentul a 7000 de calorii, atunci inlocuirea acelei cani de lapte cu o cana de cafea neagra, iti va reduce greutatea cam cu 1kg la fiecare 2 saptamani. Nu trebuie sa tai, ci doar sa inlocuiesti. Insa este recomandat sa tai de tot sucurile acidulate, maioneza, toppingul de pe salata, deoarece sunt foarte bogate in grasimi si le poti inlocui cu alternative mult mai sanatoase si mai sarace in calorii si grasimi.

  7. 7

    Ia mesele mereu la ore fixe si mananca mereu acelasi numar de calorii zilnic. Fa un plan si tine-te de el cu sfintenie.

  8. 8

    Mesteca incet si rar pentru a evita sa mananci prea mult. Te vei satura cu un numar mai mic de calorii. De asemenea este bine sa fii atent si la marimea portiei si sa le structurezi in sute de grame.

  9. 9

    Acumuleaza mai multa fibra. Desi exista multe mituri, avem stiinta moderna care a demonstrat ca fibrele au un rol foarte important in dieta. Tine cantitatea corecta de apa in intestine si face sistemul digestiv sa functioneze mai bine.  Pe langa faptul ca te va ajuta sa slabesti mai repede, exista dovezi suficiente ca fibrele previn bolile de inima si usureaza efectele diabetului.

  10. 10

    Bea o gramada de apa. Multa lume nu intelege ca o cantitate considerabila de apa este benefica din toate punctele de vedere. Daca esti deshidratat si bei apa putina, atunci ea va fi retinuta de organism care face asta ca mecanism de aparare ( stie ca nu va primi suficienta apa si incearca sa o economiseasca). Incearca sa bei foarte multa apa, si poti incepe sa bei chiar un pahar de apa inainte sa mananci. Astfel vei avea senzatia de potolire a foamei mult mai repede si nu vei manca foarte mult.

  11. 11

    Exercitiile si odihna sunt 2 factori foarte importanti. Ele sunt esentiale si pentru a duce un stil de viata sanatos, deci ai numai de castigat.

  12. 12

    Poti sa apelezi la un nutritionist care sa iti faca un plan daca simti ca nu te descurci singur. Acesta iti va spune exact ce trebuie sa faci ca sa slabesti repede si sanatos. Exista de asemenea si niste diete care sunt deja folosite cu succes. Ele insa functioneaza pe baza metabolismului fiecarui om, si ce e bun pentru cineva poate nu e bun pentru altcineva care arde caloriile mult mai greu, de aceea e bine sa consulti specialistul

  13. 13

    Gaseste si alte persoane care vor sa slabeasca. Formeaza un grup si sprijiniti-va in efortul de a da jos grasimea. Mergeti la intalniri comune si urmariti-va progresul. Daca urasti intalnirile live, poti sa optezi pentru cele online.

Tips

  • motivatia este cheia, daca nu iti vei pastra motivatia, vei uita de obiective si nu le vei respecta
  • pentru a slabi cu efecte 0 asupra sanatatii tale, incepe prin o dieta care este aplicata de diabetici in care sa pui accent pe legume si fructe, proteine, peste , oua si carne slaba. Porneste de aici cu dieta
  • scopul este sa scapi de grasime si nu neaparat de greutate. Daca faci exercitii pe perioada dietei, este posibil ca la inceput sa vezi o usoara crestere in greutate. Acest fapt se datoreaza transformarii grasimii in tesut muscular care este mai dens insa si mai greu.
  • fa-ti un set de analize la sange si vezi daca nu cumva trebuie sa scazi putin si nivelul de zahar din sange
  • barbatii pot sa reduca numarul de calorii cu aproximativ 7000/saptamana , iar femeile aproximativ 3500 calorii/saptamana fara sa le fie afectata sanatatea
Publicitate

 

Previous postCum sa faci print screen? Next postCum sa iubesti?

Related Posts

Posteaza un comentariu


nine × 8 =

close