Cum sa crezi un loc protejat in mintea ta

Unelte articol

Acum poti creste puterea oricarui exercitiu de meditatie gandindu-te si creand un loc protejat in mintea ta, pe care sa-l poti vizualiza atunci cand meditezi. Iata ce trebuie sa faci:

Pasi

  1. 1

    Acceseaza-ti fisierul ,,memorie” si incearca sa alegi cateva locuri din experienta ta pe care le-ai trait si le consideri calme si fara pericole.

  2. 2

    Schimba orice caracteristica neplacuta.

  3. 3

    Adauga sunete, inclusiv muzica linistitoare.

  4. 4

    Adauga un miros placut. Daca te gandesti la ocean, simte aerul sarat.

  5. 5

    Adauga miscare, cum ar fi balansarea intr-un hamac, sau leganarea intr-un scaun.

  6. 6

    Adauga experiente care iti amintesc de momente bune.

  7. 7

    Adauga imagini sau vorbe ale oamenilor care te calmeaza.

  8. 8

    Adauga orice altceva care te face sa te simti bine.

  9. 9

    Fii rabdator. Iti va lua ceva timp sa gasesti locul fara pericole potrivit.

  10. 10

    Cand ai gasit locul pe care il cauti, de siguranta si fara pericole, deseneaza-l sau gaseste o poza care il intruchipeaza, sau descrie-l in cuvinte. Va fi mai usor sa il vizualizezi mai tarziu.

  11. 11

    Practica intrarea in acest loc numai in momentele de calm.

  12. 12

    Include aceasta practica in exercitiul tau normal de meditare.

Previous postCum sa convingi un parinte sa renunte la consumul de tutun Next postCum sa cresti un copil sanatos

Related Posts

Posteaza un comentariu


close