Cum sa opresti durerile de spate cu ajutorul unor tehnici de relaxare

Unelte articol

Durerea acuta a spatelui este cauzata in mod frecvent de tensiunea acumulata la nivelul muschilor spatelui. Acea durere ar putea sa fie eliberata cu ajutorul catorva tehnici cu care sa iti poti relaxa complet intreg corpul. Invata cu ajutorul acestui articol cum sa opresti durerea de spate doar cu ajutorul unei tehnici de relaxare.

Pasi

  1. 1

    Inchide luminile din camera ta, sau din oricare alta camera in care doresti sa te relaxezi. Inchide usa, geamurile si alte lucruri care ar putea sa te distraga de la ceea ce urmeaza sa faci. Tehnica de relaxare prin respiratie va mari cantitatea de oxigen care ajunge la muschi si la creier si va relaxa muschii din zona spatelui si din tot corpul.

  2. 2
    Publicitate
    Publicitate

    Cauta sa te asezi intr-o pozitie cat mai confortabila pentru a putea sa practici aceasta tehnica de relaxare cu ajutorul respiratiei. Pentru majoritatea persoanelor care au dureri de spate, cea mai buna pozitie este pozitia de intins la orizontala, pe pat sau pe o saltea de yoga sau fitness. Pentru a sta cat mai comod va recomandam sa puneti o pernuta sub genunchi si mainile sprijinite pe burta.

  3. 3

    Incepe sa respiri cat mai adanc, in asa maniera incat sa iti umpli de tot plamanii cu aer, atat partea de sus cat si partea de jos. De cele mai multe ori, atunci cand respiram, ne umplem doar partea superioara a plamanilor cu aer. Noi iti recomandam sa respiri cat mai adanc in asa maniera incat sa iti umpli de tot plamanii cu aer.

  4. 4

    Inspira cat mai mult aer in plamani inasa maniera incat timpul total pentru o inspiratie sau o expiratie sa fie intre 4-10 secunde. Repeta acest tipar timp de 5 minute.

  5. 5

    Incearca sa iti golesti mintea de toate grijile in timp ce respiri. Daca intampini probleme la acest capitol, atunci ar trebui sa iti creezi o atmosfera propice : sa iti pui niste muzica usoara si doar sa asculti sunetele. Atata tot.

  6. 6

    Incepand cu degetele de la picioare, incearca sa iti imaginezi fiecare muschi din corpul tau cum se relaxeaza. Odata ce ai inceput cu degetele de la picioare, continua cu picioarele, coapsele, abdomenul, pieptul, spatele, gatul, iar in final capul. Incearca sa iti vizualizezi corpul cum este intr-o stare de completa relaxare.

  7. 7

    Incearca sa nu faci efort fizic intens, sau efort fizic care implica ridicarea unor greutati de jos. In aceasta maniera vei avea mare grija de spatele tau si ii vei permite sa se relaxeze si sa se vindece.

Previous postCum sa previi aparitia fenomenului supranumit ,,inghetarea creierului” Next postCum sa montezi un aparat de recirculare a apei

Related Posts

Posteaza un comentariu


− 4 = one

close