Cum sa reduci inflamatiile din corp cu o alimentatie potrivita

Unelte articol

Multe boli precum artrita reumatoida, tendinita sau polimialgia reumatica pot fi efectele unei inflamatii cornice a corpului. Iata cum poti reduce inflamatia din corp cu o nutritie potrivita:

Pasi

  1. 1

    Mananca fructe si legume pentru a-ti creste cantitatea de oxidanti din organism. Acestia inhiba enzimele care declanseaza inflamatiile. Specialistii recomanda minim 5 portii de fructe si legume pe zi.

  2. 2

    Evita grasimile saturate si grasimile trans (un tip de grasimi nesaturate), deoarece acestea produc substante inflamatorii in organism. Grasimile trans se gasesc de cele mai multe ori in snacks-uri, alimente prajite sau produse de patiserie, in timp ce grasimile saturate se gasesc in uleiuri si in carnea rosie.

  3. 3

    Consuma alimente bogate in acizi grasi omega-3, inclusive peste si nuci, pentru ca acestia incurajeaza organismul sa produca substante care ajuta la diminuarea inflamatiilor articulatiilor si tesuturilor. Puteti lua si suplimente de ulei de peste, care pot fi combinate cu vitamina A, B1, B2, B3, C, D si/sau E.

  4. 4

    Redu consumul de carbohidrati rafinati, cum ar fi orezul si painea alba. In schimb alimentele din cereale integrale, de exemplu orezul brun sau graul bulgar.

  5. 5

    Evita mancarurile procesate, caci nu contin antioxidantii care lupta de fapt cu inflamatia.

  6. 6

    Printre simptomele inflamtiilor se numara roseata, articulatii umflate, dureri de articulatii, febra, oboseala, dureri de cap, lipsa apetitului.

  7. 7

    Nu consuma mai mult de 3 grame de acizi grasi omega-3 pe zi. Pentru suplimente nutritive consulta doctorul.

Previous postCum sa reduci febra fara a te folosi de medicamente Next postCum sa reduci oboseala pentru a te antrena mai usor

Related Posts

Posteaza un comentariu


close