Cum sa alergi mai mult fara sa te dai batut

Unelte articol

Alergatul este unul dintre cele mai populare sporturi pentru anduranta si pentru rezistenta. Daca vrei sa ajungi sa ai o rezistenta cat mai mare la alergat, atunci acest articol este pentru tine.

Pasi

  1. 1

    Alege-ti o destinatie sau alege sa alergi pentru un anumit interval de timp. Astfel, iti vei stabili un scop, iar tu va trebui sa respecti acel scop stabilit cu foarte mare strictete.

  2. 2

    Incearca sa iti scoti din gand faptul ca te dor picioarele, ca respiri mai greu si ca esti foarte obosit. Pur si simplu nu te gandi la asta.

  3. 3

    Promite-ti o recompensa dupa ce vei termina antrenamentul sau cursa. Gandeste-te ca iti vei lua ceva bun de mancare dupa. Gandeste-te si la cealalta varianta : ca te vei pedepsi singur daca vei renunta la cursa din cauza oboselii. Spune-ti ca vei face 100 de flotari sa 200 de abdomene daca renunti de buna voia la cursa.

  4. 4

    O modalitate foarte buna de a te impinge dincolo de limite este sa te antrenezi cu un partener, sau chiar sa iti angajezi un antrenor personal. Astfel, vei primi toata motivatia de care vei avea nevoie pentru a continua cursa.

  5. 5

    Rabdarea si persistenta sunt cheia. De aceea trebuie sa fii foarte pregatit din punct de vedere psihic pentru o astfel de cursa : important este sa iti mentii concentrarea asupra cursei si nu asupra faptului ca esti obosit.

  6. 6

    Gaseste ceva de care sa te ancorezi in timp ce alergi, ceva care te face sa te simti cat mai bine. O idee foarte buna ar fi sa asculti muzica in timp ce alergi.

  7. 7

    Ia pauza de cel putin o zi dupa un astfel de antrenament foarte intens. Astfel permiti organismului sa se refaca dupa un efort fizic intens.

Previous postCum sa alergi intr-un oras fara prea multe trotuare Next postCum sa alergi mai repede in asa maniera incat sa iti depasesti limitele

Related Posts

Posteaza un comentariu


close