Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa faci greutati kettlebell din discuri – CumFacSa.ro

Cum sa faci greutati kettlebell din discuri

Unelte articol

O greutate kettlebell este o greutate care seamana foarte mult cu o ghiulea de tun, de care este atasat un maner de metal. Poti sa te folosesti de aceste greutati pentru diverse antrenamente de forta sau de rezistenta precum indreptari, genuflexiuni sau ridicari pentru umeri. Daca nu iti permiti sa iti cumperi astfel de greutati, atunci poti sa le improvizezi cu ajutorul unor discuri si o franghie.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput vei avea nevoie de o bucata de sfoara groasa sau de franghie (cum se foloseste la aparatul de extensii pentru triceps la cablu).

  2. 2

    Trece ambele capete ale franghiei prin gaura de la discurile pe care vrei sa le folosesti si fa cate un nod mare la fiecare capat in asa maniera incat sa nu mai poti scoate franghia.

  3. 3

    Urmatorul lucru pe care trebuie sa il faci este sa mai faci inca un nod destul de mare deasupra discurilor. Astfel poti fi sigur ca discurile nu se vor misca din loc in timp ce te antrenezi.

  4. 4

    Experimenteaza cu mai multe dimensiuni ale franghiei pana cand ajungi la lungimea dorita a sforii.

  5. 5

    In loc sa alegi un disc foarte mare noi iti sugeram sa incerci mai multe discuri de dimensiune mai mica, pentru a te asigura ca greutatea isi va mentine pozitia verticala in timp ce te antrenezi.

  6. 6

    Strange foarte bine nodurile, sau pune peste ele putin lipici pentru a te asigura ca acestea nu au cum sa se desfaca.

Previous postCum sa faci genuflexiuni cu ajutorul unei benzi elastice Next postCum sa faci in asa maniera incat sa te antrenezi atunci cand tu urasti exercitiile fizice

Related Posts

Posteaza un comentariu


close