Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa te intelegi bine cu antrenorul de gimnastica – CumFacSa.ro

Cum sa te intelegi bine cu antrenorul de gimnastica

Unelte articol

Majoritatea antrenorilor de gimnastica sunt foarte corecti si nu pot fi induplecati. Totusi, poti sa le capeti respectul daca dai dovada ca esti o persoana serioasa si muncitoare.

Pasi

  1. 1

    Intotdeauna sa ajungi la antrenamente. Nu gasi scuze de a nu veni la antrenamente sau de a intarzia la antrenamente.

  2. 2

    Mergi la antrenament chiar daca esti accidentat sau ranit. De exemplu, daca ai o mana rupta sau luxata, tot mai poti lucra la flexibilitatea spatelui si a picioarelor, asa ca nu este o scuza faptul ca esti accidentat la un anume membru.

  3. 3

    Nu intarzia la antrenamente. Nimic nu enerveaza mai mult un antrenor decat un student sau elev care intarzie la antrenament. Incearca sa fii la sala cu cel putin 10-15 minute mai devreme, pentru a putea sa incepi la timp exercitiile.

  4. 4

    Imbraca-te ca un gimnast. Asigura-te ca parul tau este curat si este prins in coada la spate, in asa maniera incat sa nu iti vina in fata sau in ochi.

  5. 5

    Da tot ce ai mai bun din tine la antrenament. Depune cat mai mult efort in exercitiile pe care le practici.

  6. 6

    Exerseaza miscarile de baza la tine acasa. Acolo poti sa exersezi anumite miscari de flexibilitate, stretching, sau de forta.

  7. 7

    Evita dialogurile cu colegii de antrenament in timpul antrenamentului. Acest lucru doar te va mentine distras de la antrenament si nu iti va permite sa te concentrezi la capacitate maxima.

  8. 8

    Trebuie sa fii dispus sa incerci sa executi noi exercitii, chiar daca iti este frica de acestea. Gandeste-te ca antrenorul tau nu ar cere de la tine sa executi un exercitiu pentru care nu esti pregatit.

  9. 9

    Incearca sa ai o atitudine pozitiva in fiecare zi. Zambeste si bucura-te de antrenament. Incearca sa fii cat mai bine dispusa.

Previous postCum sa te ingrijesti daca te-ai ranit la Tendonul lui Ahile Next postCum sa te intelegi bine cu un caine care nu este tocmai prietenos

Related Posts

Posteaza un comentariu


close