Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa adaugi in programul tau zilnic exercitii explozive – CumFacSa.ro

Cum sa adaugi in programul tau zilnic exercitii explozive

Unelte articol

Daca nu dispui de timpul necesar pentru a merge la sala, sau daca ti se pare inutil sa te antrenezi mai mult de 30 de minute, atunci poti sa adaugi in programul tau zilnic exercitii explozive. Citeste in continuare acest articol daca vrei sa afli cat mai multe lucruri despre acest stil de antrenament.

Pasi

  1. 1

    Trebuie sa stii ca pentru acest tip de antrenament nu trebuie sa iti programezi zilele in asa maniera incat sa dispui de timp liber. Nu vei avea nevoie decat de 1-10 minute libere, in functie de antrenamentele pe care le vei face.

  2. 2

    Un bun exemplu este sa iti scoti cainele la alergat. Nu va trebui sa il scoti la o plimbare lunga si usoara, ci va trebui sa iesi cu el afara 5-10 minute si sa alergati cat de mult si cat de repede puteti. Acesta este un bun exercitiu atat pentru tine cat si pentru cainele tau.

  3. 3

    Incearca sa gandesti cat mai pozitiv. Astfel, vei putea sa gasesti oricand motivatia de a te antrena. Mai mult, cu cat ai o atitudine mai pozitiva, cu atat vei putea sa interactionezi mai usor cu persoanele din jurul tau.

  4. 4

    O alta varianta de antrenament este sa iti programezi 1-2 minute in care sa incerci sa faci cat de multe flotari, abdomene sau genuflexiuni poti.
    Acest lucru il poti face chiar de mai multe ori pe zi, pentru aceeasi grupa musculara.
    In aceasta maniera poti sa iti faci un fel de program ciclic de antrenament pe trei zile :
    * Ziua 1 : flotari.
    * Ziua 2 : abdomene.
    * Ziua 3 : genuflexiuni.
    * Ziua 4 : flotari, etc.

  5. 5

    Daca totusi incepi un program de antrenament te sfatuim sa mananci alimente cat mai sanatoase si sa consumi cantitatea de apa recomandata, pentru a oferi organismului tau nutrientii de care are nevoie pentru a sustine un efort fizic oarecum intens.

  6. 6

    De asemenea iti recomandam sa consumi apa si mancare atat inainte cat si dupa antrenament. Nu trebuie neaparat sa mananci o masa inainte sau dupa antrenament, ci o gustare ar fi chiar de ajuns.

Previous postCum sa accepti criticile Next postCum sa ai o calatorie in siguranta la plaja

Related Posts

Posteaza un comentariu


close