Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa adaugi variatie in antrenamentul tau de flotari – CumFacSa.ro

Cum sa adaugi variatie in antrenamentul tau de flotari

Unelte articol

Te-ai plictisit de rutina sau de flotarile clasice? Incearca sa incorporezi in programul tau de antrenament si alte feluri de flotari pentru a face lucrurile putin mai interesante.

Pasi

  1. 1

    Acest articol presupune ca stii deja sa executi flotarile clasice, poate chiar si alte tipuri de flotari. Noi te vom ajuta sa adaugi variatie in programul tau de antrenament.

  2. 2

    Flotari cu genunchii indoiti. Acest lucru presupune ca in loc sa re sprijini pe varfurile picioarelor te vei sprijini in maini si in genunchi. Acest exercitiu este foarte bun la finalul antrenamentului, deoarece nu vei mai avea prea multa forta sa poti face flotari de o dificultate normala sau ridicata.

  3. 3

    Flotari in pumni. Aceste flotari sunt putin mai dificile decat cele normale, deoarece corpul tau, fiind sprijinit in pumni, va fi la o distanta mai mare de sol. Acest lucru inseamna ca vei parcurge o distanta mai lunga atunci cand te ridici si cand te cobori de la sol in timp ce executi acest exercitiu.

  4. 4

    Foloseste o minge medicinala pe care sa te sprijini. Acest lucru presupune ca mainile tale vor fi mai apropiate, lucru care va mari dificultatea acestui exercitiu.

  5. 5

    Executa flotari pliometrice (flotari cu batai din palme, sau cu batai cu palmele pe piept). Aceste flotari iti vor dezvolta forta exploziva.

  6. 6

    Executa flotari intr-un singur brat. Aceste flotari se vor concentra in mare parte pe dezvoltarea muschiului triceps de la brate. Aveti totusi grija deoarece acesta este un exercitiu de o dificultate foarte ridicata.

  7. 7

    Tot pentru antrenarea tricepsului, executati flotari cu priza mai ingusta. Du-ti mainile la nivelul taliei si departeaza-le cu putin mai mult decat latimea taliei. Aceste flotari vor pune accentul pe dezvoltarea tricepsilor.

  8. 8

    Folosindu-te de aceste feluri de flotari, poti sa adaugi o foarte mare variatie la antrenamentul tau zilnic. Mult succes.

Previous postCum sa previi pietrele la rinichi la cainele tau Next postCum sa ai brate cat mai subtiri

Related Posts

Posteaza un comentariu


close