Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa ai gambe cat mai mari – CumFacSa.ro

Cum sa ai gambe cat mai mari

Unelte articol

Gambele sunt alcatuite din doi muschi : muschii gastrocnemieni si muschiul soleus. Daca vrei sa iti dezvolti gambele cat mai repede, atunci va trebui sa te concentrezi asupra dezvoltarii muschilor gastrocnemieni, deoarece acesti muschi vor oferi marime si volum gambelor tale. Totusi, daca vei dori sa previi eventualele accidentari si sa iti mentii un echilibru al musculaturii, atunci va trebui sa iti antrenezi si muschiul soleus.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa iti alcatuiesti un plan de exercitii. Acest lucru inseamna ca va trebui sa iti eliberezi 1-2 zile pe saptamana pentru a-ti antrena gambele executand exercitii speciale pentru dezvoltarea acestor muschi.

  2. 2

    Desi exista si anumite modalitati in care iti poti antrenam muschii gambelor acasa, noi iti recomandam sa mergi la o sala de forta, deoarece acolo vei dispune de toate echipamentele necesare.
    Cel mai important exercitiu pentru dezvoltarea gambelor este ridicarile pe varfurile picioarelor. Acest exercitiu implica faptul ca, in functie de aparatul la care lucrezi, vei avea de ridicat o greutate care fie este pe umerii tai, fie este pozitionata pe genunchii tai.
    Va trebui sa te folosesti doar de muschii gastrocnemieni pentru ridicarea acelei greutati.
    Pentru a obtine cele mai bune rezultate recomandam sa executi 4 serii a cate cel putin 15-20 de repetari.

  3. 3

    Pentru a-ti dezvolta muschiul soleus, iti recomandam sa te asezi pe o banca, sa pui un prag in fata ta si sa pui ambele picioare pe prag. Acest lucru iti va oferi un grad mai mare de mobilitate.
    Pozitioneaza-ti o greutate pe genunchi (o bara incarcata cu greutati de exemplu) si ridica-ti calcaiele de pe podea.
    De asemenea, si in cadrul acestui exercitiu recomandam executarea a 4 serii a cate cel putin 15-20 de repetari.

Previous postCum sa ai coapse mai subtiri Next postCum sa ai gambe cat mai subtiri

Related Posts

Un comentariu

  1. […] Inainte de toate, iti recomandam acest articol: Cum sa dezvolti gambele. […]

    Răspunde

Posteaza un comentariu


close