Cum sa ai un corp cat mai frumos (pentru fete)

Unelte articol

Cum altfel sa ai mai multa grija de corpul tau decat prin exercitiu fizic. Acest lucru nu inseamna ca trebui sa mergi la sala de fitness si sa iti dezvolti muschii, ci doar pur si simplu sa faci exercitii de tonifiere, de ardere a grasimilor in asa maniera incat sa obtii un fizic cat mai placut, cat mai frumos.

Pasi

  1. 1

    Antreneaza-ti grupele mari de muschi, deoarece acest lucru iti va consuma cea mai multa energie. Lucreaza grupe precum spatele, picioarele, fesele, pieptul, abdomenul.

  2. 2

    Incepe antrenamentul cu exercitii pentru picioare. Orice fata vrea sa aiba picioare frumoase, fara celulita, asa ca acesta este principalul motiv pentru care ar tb sa iti antrenezi picioarele.

  3. 3

    Ai foarte mare grija la pozitia corpului din timpul antrenamentului. Chiar daca nu te antrenezi cu greutati mari, este foarte important sa adopti o pozitie cat mai corecta, pentru a evita accidentarile sau intinderile musculare.

  4. 4

    Executa trei exercitii pe saptamana din urmatoarele, pentru a-ti antrena muschii picioarelor :
    * Genuflexiunile. Acestea sunt un exercitiu general, iar pe langa muschii coapsei, acest exercitiu iti va antrena atat muschii gambei cat si pe cei fesieri.
    * Ridicari pe varfuri. Acest exercitiu iti va antrena in principal muschii gambelor.
    * Impins la presa : si acest exercitiu iti antreneaza in mare parte muschii coapselor, ai gambei si pe cei fesieri.
    * Fandari : acest exercitiu iti va antrena in mare parte muschii fesieri si pe cei ai coapselor.
    * Genuflexiunile pe un picior : poti sa incepi sa executi acest exercitiu atunci cand poti face cel putin 50 de genuflexiuni pe ambele picioare.

  5. 5

    Pentru umeri ar fi de ajuns daca executi doar ridicari in lateral si ridicari in fata cu ganterele.

  6. 6

    Pentru biceps ai putea sa faci doar tractiuni si ridicari cu ganterele, iar pentru triceps ai putea sa faci doar flotari la barele paralele, flotari cu palele apropiate sau impins cu bara din priza scurta.

  7. 7

    Pentru piept ar fi de ajuns sa executi doar flotari normale, iar optional, daca vrei, impins cu bara la piept.

  8. 8

    Pentru spate ar fi de ajuns sa faci doar tractiuni la bara sau tractiuni la helcometru.

  9. 9

    Abdomenul poti sa ti-l antrenezi fie prin alergat, fie prin exercitii precum ridicari de trunchi sau de picioare.

  10. 10

    Programul prezentat mai sus este unul de tonifiere si nu de construire a masei musculare, de aceea, va trebui sa te concentrezi si sa faci cat mai multe repetari la fiecare serie (minim 15) cu o greutate mica.

  11. 11

    Nu te antrea prea intens, pana la epuizare. Ia-o cat mai usor. Incearca sa faci din aceasta experienta la sala de forta una cat mai placuta.

Previous postCum sa ai un biceps cat mai dezvoltat Next postCum sa ai un corp cat mai puternic si cat mai sanatos

Related Posts

Posteaza un comentariu


close