Cum sa ajungi sa fii in forma antrenandu-te acasa la tine

Unelte articol

Acest articol este special scris pentru acele persoane care vor sa se apuce de un sport sau sa ajunga in forma dar nu au timp si acces la o sala de forta. Iata cateva sfaturi simple despre cum poti sa ajungi sa fii in forma antrenandu-te acasa.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa iti faci o dieta corespunzatoare.

  2. 2

    Incearca sa iti faci un plan in asa maniera incat sa te poti antrena cel putin trei zile in fiecare saptamana. Este foarte important pentru tine sa iti creezi o rutina si sa te tii de ea in asa maniera incat sa nu ratezi niciun antrenament.
    Cel mai bine este sa te antrenezi dimineata dupa ce te trezesti, sau seara cu doua ore inainte de culcare.
    Nu vei avea nevoie de foarte mult timp pentru a te antrena. Este de ajuns daca te antrenezi cate 30-45 de minute la fiecare antrenament.

  3. 3

    De asemenea, va trebui sa iti gasesti un loc in casa la tine in care sa ai destul spatiu pentru a desfasura activitatile fizice.

  4. 4

    Gandeste-te ce grupe musculare iti vei antrena si creaza-ti un program de antrenament incat sa iti poti antrena toate grupele musculare intr-o saptamana.

  5. 5

    Cel mai bine este sa iti notezi intr-un carnetel exercitiile pe care le faci si numarul de repetari pe care le faci la fiecare serie, pentru a putea sa te antrenezi in asa maniera incat sa poti progresa de la o saptamana la alta.

  6. 6

    Iti recomandam sa iei o pauza de cel mult 2 minute intre fiecare serie, pentru a permite muschilor tai sa se odihneasca.
    De asemenea, iti recomandam sa mananci cu cel putin 2 ore inainte de antrenament si cu cel mult jumatate de ora dupa fiecare antrenament.

  7. 7

    Incearca sa iti respecti cu strictete acel program de antrenament pe care ti-l creezi.

Previous postCum sa ajungi sa fii in forma (pentru copii) Next postCum sa ajungi sa fii in forma dupa o singura luna

Related Posts

Posteaza un comentariu


close