Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa arzi grasimea si sa pui pe tine masa musculara – CumFacSa.ro

Cum sa arzi grasimea si sa pui pe tine masa musculara

Unelte articol

In acest articol vei gasi sfaturi despre cum trebuie sa procedezi pentru a-ti construit acel corp la care visezi, sau cum trebuie sa faci in asa maniera incat sa duci un stil de viata cat mai sanatos. Pentru a obtine toate aceste lucruri va trebui sa te fortezi in asa maniera incat sa poti face cateva schimbari majore in stilul tau de viata.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa faci rost de motivatia de care ai nevoie. De aici incepe totul. Nu poti sa iti schimbi stilul de viata si sa ai un corp frumos si sanatos daca nu esti motivat sa faci aceste lucruri.

  2. 2

    Creaza-ti pe o foaie de hartie un program cat mai complex de antrenament in asa maniera incat sa iti antrenezi toate grupele musculare.

  3. 3

    De asemenea va trebui sa iti creezi si o dieta speciala. Acesta poate fi cel mai important lucru din acest proces. Daca vrei sa arzi grasimile atunci va trebui sa fii foarte atent la felul cum mananci. Incearca sa consumi alimente cu un continut cat mai mare de proteine si cu un continut cat mai scazut de grasimi si de carbohidrati.

  4. 4

    Include in programul tau de antrenament exercitii cardio care sa te faca sa transpiri cat mai mult. Aceste exercitii te vor ajuta sa indepartezi excesul de grasime, iar exercitiile din sala de fitness sau din sala de forta te vor ajuta sa iti maresti masa musculara.
    De aceea va trebui sa iti faci un abonament la o sala de forta sau la o sala de fitness si sa mergi acolo de 3 ori in fiecare saptamana.

  5. 5

    Executa si exercitii de stretching pe langa exercitiile de forta si cele aerobice. Aceste exercitii de stretching iti vor oferi o mobilitate cat mai mare si te vor ajuta sa te antrenezi in siguranta deoarece te vor feri de accidente si de intinderi musculare.

  6. 6

    Noteaza-ti pe o foaie de hartie ce faci la fiecare antrenament, cat ridici, cate serii sau repetari faci, distanta pe care o alergi, etc.
    Este foarte important sa iti monitorizezi antreamentele deoarece vei fi mai motivat sa lucrezi din ce in ce mai intens doar din dorinta de a te autodepasi.

Previous postCum sa arzi caloriile acasa la tine Next postCum sa arzi grasimile alergand

Related Posts

Posteaza un comentariu


close