Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa executi exercitiul de ramat cu bara (pentru spate) – CumFacSa.ro

Cum sa executi exercitiul de ramat cu bara (pentru spate)

Unelte articol

Exercitiul de ramat cu bara este unul dintre exercitiile de baza pe care trebuie sa le faci daca vrei sa ai un spate foarte bine dezvoltat. Iata modalitatea corecta de a executa acest exercitiu.

Pasi

  1. 1

    Stai cu picioarele putin mai departate de latimea umerilor. Apuca bara cu mainile in asa maniera incat palmele sa fie indreptate spre in jos, iar mainile sa fie departate pana la nivelul umerilor. Daca aceasta priza iti este incomoda, atunci poti sa apuci bara in asa maniera incat monturile tale sa fie indreptate spre in jos.

  2. 2

    Apleaca-te in asa maniera incat corpul tau face cu podeaua un unghi de 30-45 de grade.

  3. 3

    Trage bara spre zona abdominala folosind o miscare cat mai controlata. Nu smunci bara si nici nu ridica bara sacadat. Incearca sa faci aceasta miscare intr-o continuitate perfecta.
    Concentreaza-te asupra contractiei muschilor spatelui (muschii dorsali) in momentul in care apropii bara de abdomen. Mentine bara timp de o secunda in pozitia cea mai de sus (zona abdominala).

  4. 4

    Coboara apoi usor bara pana cand ajungi in pozitia initlala.

  5. 5

    Incearca sa mentii spatele cat mai arcuit pe toata durata exercitiului. Recomandam sa porti o centura in jurul taliei pentru a-ti sustine cat mai bine spatele.

  6. 6

    Executa cate 3-4 serii din acest exercitiu de fiecare data cand iti antrenezi spatele daca doresti o dezvoltare impresionanta a muschilor dorsali.

.

Previous postCum sa executi exercitiile pliometrice Next postCum sa executi exercitiul tip "briceag" pentru abdomen

Related Posts

Un comentariu

  1. S mihai
    Feb 03, 2013


Posteaza un comentariu


close