Cum sa executi exercitiul tip „briceag” pentru abdomen

Unelte articol

Acesta este un exercitiu de o dificultate ridicata si te va ajuta sa iti intaresti si sa iti dezvolti muschii abdominali superiori si inferiori.

Pasi

  1. 1

    Intinde-te pe podea sau pe saltea si tine picioarele drepte.

  2. 2

    Intinde-ti mainile la spate, lipite de podea, deasupra capului.

  3. 3

    Pe masura ce expiri, ridica in sus atat mainile cat si picioarele, ca si cum ai vrea sa iti atingi varfurile de la picioare cu degetele de la maini.

  4. 4

    Atunci cand te cobori, inspira adanc in piept.

  5. 5

    Executa cel putin 10 repetari pentru fiecare set, de cate cel putin 3 ori odata la doua zile.
    Pentru a obtine rezultate mai rapide, executa mai multe repetari la fiecare set, sau executa mai multe serii la fiecare antrenament.

  6. 6

    In scurt timp vei observa o crestere a mobilitatii si a fortei in zona abdomenului.

  7. 7

    Incalzeste-ti foarte bine muschii spatelui si pe cei abdominali daca vrei sa eviti eventualele accidentari.

.

Previous postCum sa executi exercitiul de ramat cu bara (pentru spate) Next postCum sa executi fandari inversate

Related Posts

Posteaza un comentariu


close