Cum sa executi fandari inversate

Unelte articol

Acest exercitiu de o intensitate foarte scazuta te va ajuta sa iti dezvolti si sa iti tonifiezi muschii gambelor, muschii coapselor si muschii fesieri. Iata cum trebuie sa procedezi corect pentru a executa foarte bine acest exercitiu.

Pasi

  1. 1

    Pentru acest exercitiu vei avea nevoie la inceput de o oglinda pana te obisnuiesti cu miscarea.
    Stai drept in fata unei oglinzi, tine spatele drept, mainile pe langa corp si picioarele departate la nivelul umerilor.

  2. 2

    Fa un pas in spate cu unul dintre picioare. Acum ar trebui sa ai ambele picioare departate unul fata de celalalt.

  3. 3

    Coboara-ti soldurile pana cand genunchiul piciorului din spate atinge podeaua, sau pana cand coapsa piciorului din fata este paralela cu podeaua.

  4. 4

    Impinge-te apoi in sus folosindu-te de muschii coapsei si de cei fesieri pana cand ajungi la pozitia initiala.
    Odata ajuns in pozitia initiala, schimba piciorul si repeta aceeasi miscare si pentru celalalt picior.

  5. 5

    Pana te obisnuiesti cu miscarea, pentru inceput iti recomandam sa duci piciorul in spate in asa maniera incat atnci cand iti cobori trunchiul, genunchiul piciorului din spate sa ajunga in dreptul gleznei piciorului din fata.
    Abia dupa ce ajungi sa stapanesti foarte bine acest exercitiu vei putea sa faci pasi din ce in ce mai mari spre in spate, pentru a mari dificultatea acestui exercitiu.

  6. 6

    Pentru a mari mai mult dificultatea acestui exercitiu, iti recomandam sa iei in mana doua gantere de marimi potrivite, in asa maniera incat sa poti executa 10 repetari pentru fiecare picior.

  7. 7

    Executa cate 4 serii a cate 10 repetari de doua ori pe saptamana timp de 4 saptamani pentru rezultate vizibile.

.

Previous postCum sa executi exercitiul tip "briceag" pentru abdomen Next postCum sa executi flexiile cu gantera pe genunchi

Related Posts

Posteaza un comentariu


close