Cum sa executi ridicari de genunchi prin miscarea trunchiului

Unelte articol

Acest exercitiu de o intensitate scazuta te va ajuta sa iti dezvolti musculatura de la nivelul muschilor abdominali, oblici si ai articulatiilor genunchilor.

Pasi

  1. 1

    Pune o minge de exercitii pe podea intr-un loc care sa iti permita libertate de miscare.

  2. 2

    Aseaza-te pe mingea de exercitii in asa maniera incat sa stai intr-o pozitie cat mai comoda si cat mai stabila.

  3. 3

    Pentru executia acestui exercitiu, ridica un genunchi (genunchiul drept de exemplu) iar in acelasi timp roteste-ti trunchiul spre partea stanga. Incearca sa iti mentii cat mai bine echilibrul pe parcursul executiei acestui exercitiu.

  4. 4

    Mentine aceasta pozitie timp de 5-10 secunde, pentru ca apoi sa revii in pozitia de start si sa iti rotesti trunchiul spre partea opusa, in timp ce ridici celalalt picior.

  5. 5

    Pentru a mari dificultatea acestui exercitiu, poti sa incerci sa ridici gantere cu bratele in acelasi timp in care executi rotirea trunchiului. Asigura-te insa ca iti poti mentine echilibrul pe toata durata executiei acestui exercitiu.

  6. 6

    Executa cate 3 serii a cate 5 repetari pe fiecare parte de 5 ori pe saptamana timp de 6 saptamani pentru a obtine rezultatele dorite in ceea ce priveste forta si flexibilitatea in muschii coapselor si cei abdominali.

.

Previous postCum sa executi ridicari de genunchi folosind o minge de exercitii Next postCum sa executi ridicari de picioare cu ajutorul unei mingi de exercitii

Related Posts

Posteaza un comentariu


close