Cum sa faci exercitii fizice daca ai un picior rupt

Unelte articol

Poate sa iti fie destul de greu sa te mentii in forma daca ti-ai rupt un picior. Totusi, exista cateva motalitati prin care poti sa te mentii in forma. Iata cateva dintre acestea.

Pasi

  1. 1

    Executa exercitii doar pentru trenul superior :
    * Orice exercitii care implica ridicatul greutatilor cu bratele.
    * Ridicari de trunchi (exercitiu pentru abdomen).
    * Flotari. Daca faci acest exercitiu atunci va trebui sa te sprijini doar pe piciorul tau bun.
    * Sa iei pozitia scandurii (cauta pe google „plank position” pentru a afla mai multe informatii despre cum sa executi corect acest exercitiu). De asemenea, ca si in cazul flotarilor va trebui sa te sprijini tot pe piciorul tau bun.
    * Tractiuni cu orice fel de priza, fie ca le faci cu priza larga, cu priza ingusta, cu palmele spre tine sau spre exterior.

  2. 2

    In ceea ce priveste exercitiile pentru piciorare, va trebui sa iti iei carjele si sa faci in fiecare zi cate o scurta plimbare prin cartier sau prin jurul blocului.
    Astfel iti vei mentine tonifiati muschii soldului si iti va fi mult mai usor sa te recuperezi dupa ce iti scoti ghipsul.

  3. 3

    Incearca sa fii cat mai creativ si sa te gandesti la cat mai multe modalitati prin care iti poti mentine toti muschii in forma.

  4. 4

    Evita sa consumi prea multe alimente, deoarece va trebui sa iti mentii aceeasi greutate corporala.
    Iti va fi mult mai greu sa te recuperezi dupa ce ti-ai scos ghipsul daca ai luat in greutate in tot acest timp cat ai fost limitat in ceea ce priveste exercitiile fizice pe care a trebuit sa le faci.

.

Previous postCum sa faci exercitii fizice cu o incheietura rupta Next postCum sa faci exercitii fizice dupa o cezariana

Related Posts

Posteaza un comentariu


close