Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa faci genuflexiuni din saritura – CumFacSa.ro

Cum sa faci genuflexiuni din saritura

Unelte articol

Acest exercitiu intens iti izoleaza si iti intareste muschii coapselor.

Pasi

  1. 1

    Stai in fata oglinzii intr-o pozitie de drepti. Indoaie genunchii foarte usor, dar asigura-te ca spatele ramane drept.

  2. 2

    Indoaie usor genunchii si coboara-ti trunchiul pana cand genunchii tai ajung sub un unghi de 90 de grade.

  3. 3

    Odata ce ai ajuns in acea pozitie, sari imediat in sus, concentrandu-te asupra muschilor coapsei, in asa maniera incat sa ii folosesti la maxim.

  4. 4

    Aterieaza in aceeasi pozitie din care ai inceput saritura si repeta exercitiul pana cand faci cal putin 15 repetari pentru fiecare serie.

  5. 5

    Executa cel putin 4 serii pentru a obtine rezultate in timp.

  6. 6

    Pe masura ce avansezi si progresezi, poti sa maresti numarul de repetari, numarul de serii precum sa si maresti dificultatea exercitiului.

  7. 7

    Daca acest exercitiu este prea usor, atunci ar trebui sa incerci sa faci genuflexiuni pe un singur picior, dar de data aceasta fara saritura.

  8. 8

    Ai grija totusi si executa cateva exercitii de intindere si de incalzire inainte sa te apuci de antrenamentul propriu zis.

Previous postCum sa faci jogging pe o vreme destul de rece Next postCum sa faci fizioterapie daca suferi de osteoporoza

Related Posts

Posteaza un comentariu


close