Cum sa faci genuflexiuni folosind o metoda ajutatoare

Unelte articol

Genuflexiunile sunt printre cele mai bune exercitii pentru picioare. Exercitiul pe care vi-l prezentam in acest articol contine o metoda ajutatoare, pentru a putea sa faceti aceste exercitii cat mai in siguranta.

Pasi

  1. 1

    Ajustati bara pe suport, in asa maniera incat sa o puteti lua pe spate foarte usor.

  2. 2

    Puneti in spatele dumneavoastra, la aproximativ 50cm o banca sau o cutie.
    Asigurati-va intai ca acea bancuta sau cutie va poate sustine atat propria greutate cat si greutatea de pe bara pe care o aveti pe spate.

  3. 3

    Incepeti exercitiul :
    Puneti-va sub bara situata pe suport. Ridicati bara de pe suport, asigurandu-va inainte sa bara sta foarte bine pe umerii dumneavoastra. Bara ar trebui sa stea sprijinita atat pe umeri cat si pe muschiul trapez.
    Pentru a nu va incomoda bara, puteti sa va puneti un prosop pe spate.

  4. 4

    Dupa ce ati ridicat bara de pe suport, faceti 1-2 pasi in spate, pana cand cutia sau banca se afla sub dumneavoastra.

  5. 5

    Incepeti apoi sa executati exercitiul : coborati-va pana cand simtiti ca atingeti cu posteriorul banca sau cutia, insa nu va asezati si nici nu va sprijiniti.
    Odata ce ati atins banca sau cutia, ridicati-va inapoi.
    Repetati acest exercitiu de cel putin 8 ori pentru fiecare serie.

  6. 6

    Aveti foarte mare grija si folositi doar greutati pe care le puteti ridica cu un efort moderat, in asa maniera incat sa pastrati o forma corecta a corpului si sa puteti sa va tineti echilibrul.
    Cat timp executati toate miscarile din acest exercitiu, tineti spatele arcuit pentru a va proteja zona lombara.
    De asemenea, nu uitati sa faceti si cateva exercitii de incalzire inainte de a va apuca sa faceti acest exercitiu.

.

Previous postCum sa faci flotari pentur karate Next postCum sa faci genuflexiuni intr-un singur picior

Related Posts

Posteaza un comentariu


close