Cum sa faci ridicari cu ganterele pentru biceps (ciocane)

Unelte articol

Iata un exercitiu care te va ajuta sa iti dezvolti muschii bicepsului si ai antebratelor.

Pasi

  1. 1

    Stai intr-o pozitie verticala, cu genunchii foarte putin indoiti. Tine picioarele departate pana la nivelul soldurilor.

  2. 2

    Ridica cate o gantera in fiecare mana si tine mainile indreptate in asa fel incat palmele sa fie orientate spre interior.

  3. 3

    Greutatile ar trebui sa fie potrivite pentru nivelul de forta pe care il ai. Nu lua greutati cu care nu poti efectua cel putin 10 repetari.

  4. 4

    Incepe sa ridici ambele maini. Ai grija si nu modifica pozitia pumnilor. Tine minte ca palma ar trebui sa fie indreptata spre interior pe tot parcusrul executiei exercitiului.

  5. 5

    Ridica ganterele pana cand ajungi cu acestea la nivelul umerilor.

  6. 6

    Executa exercitiul cat mai corect. Ai grija si mentine coatele nemiscate pe toata executia miscarii.

  7. 7

    Coboara apoi greutatile in mod constant.

  8. 8

    Ai grija : pentru a executa corect exercitiul, fiecare urcare sau coborare de brat ar trebui sa fie efectuata in decurs de 2 secunde.

  9. 9

    Daca iti este incomod sa ridici ambele brate deodata, atunci poti sa ridici ganterele alternativ.

  10. 10

    Executa cate 10-12 repetari pentru fiecare serie.

  11. 11

    Ia cel putin 2 zile pauza pana sa repeti din nou acelasi antrenament.

Previous postCum sa faci ridicari din sold pentru muschii abdominali Next postCum sa faci pestisorul tau auriu sa traiasca mult timp

Related Posts

Posteaza un comentariu


close