Cum sa faci ridicari din sold pentru muschii abdominali

Unelte articol

Acest exercitiu nu iti garanteaza neaparat un abdomen plat, dar cu siguranta ca iti va oferi mai multa anduranta si mai multa forta la nivelul muschilor abdominali.

Pasi

  1. 1

    Aseaza-te pe spate pe o podea sau pe o bancuta.

  2. 2

    Poti sa pui un prosop sau o saltea pe care sa te asezi pentru a-ti sustine coloana.

  3. 3

    Tine mainile drepte, pe langa corp.

  4. 4

    Ridica picioarele sus in aer, in asa maniera incat talpile sa fie indreptate spre tavan si pana cand picioarele fac cu trunchiul tau un unghi de 90 de grade.

  5. 5

    Incearca sa iti mentii genunchii cat mai drepti.

  6. 6

    Acum contracta-ti muschii abdominali.

  7. 7

    Cand ai ajuns cu picioarele cat mai sus, ridica si soldurile cativa centimetri. Mentine-ti picioarele cat mai drepte pe tot parcursul exercitiului.

  8. 8

    Mentine aceasta pozitie timp de 2 secunde, pentru ca apoi sa iti cobori incet soldurile si picioarele.

  9. 9

    Repeta acest exercitiu de cel putin 10-15 ori pentru fiecare set.

  10. 10

    Pentru rezultate bune, ar trebui sa executi cel putin 4 seturi la un antrenament.

Previous postCum sa faci rost de mancarea potrivita pentru calul tau Next postCum sa faci ridicari cu ganterele pentru biceps (ciocane)

Related Posts

Posteaza un comentariu


close