Cum sa fii cat mai activ inainte de a pleca la lucru

Unelte articol

Daca nu te incanta faptul ca trebuie sa faci antrenamentul fizic imediat dupa ce te intorci de la munca din cauza faptului ca pur si simplu te simti prea obosit sau ca nu ai dispozitia necesara, atunci va trebui sa inveti sa fii cat mai activ imediat inainte de a pleca la lucru. Iata cateva modalitati cu ajutorul carora poti sa fii cat mai activ inainte de a pleca la lucru.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa decizi daca sa iti faci antrenamentu inauntru sau afara. Daca mergi sa te antrenezi afara ( de regula la alergat ) atunci vei avea posibilitatea de a respira aerul proaspat de afara si de a te deconecta de problemele tale.

  2. 2

    Decide-te daca te poti antrena inainte sau dupa micul dejun. Noi iti recomandam sa nu te antrenezi pe stomacul gol, deoarece nu vei putea sustine un efort indeajuns de intens, deoarece muschii tai nu vor primi nutrientii necesari.

  3. 3

    Gandeste-te la toate exercitiile pe care ti le permiti sa le faci in casa. Iata cateva exemple de exercitii simple pe care le poti face in casa :
    * Flotari
    * Genuflexiuni
    * Abdomene
    * Fandari
    * Exercitii cu ganterele
    * Exercitii de stretching

  4. 4

    Gandeste-te de asemenea si la exercitiile pe care le poti face afara. Iata cateva exemple :
    * Alergat, mers sau jogging
    * Plimbatul cainelui

  5. 5

    Dezvolta-ti o rutina pe care sa o respecti cu strictete. Daca ti se pare la inceput ca este foarte greu sa te trezesti dimineata si sa te antrenezi, atunci incepe cu exercitii usoare si pe masura ce trece timpul si progresezi, sa poti incorpora in programul tau de antrenament exercitii cat mai dificile. De aceea va trebui sa iti dezvolti o rutina de antrenament in asa maniera incat sa iti faci timp in fiecare dimineata sa te antrenezi.

  6. 6

    Consuma alimente cat mai sanatoase la micul dejun (fructe, legume, carne slaba, lactate). Din cauza faptului ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, este bine sa o tratezi cu foarte mare seriozitate si sa nu sari peste micul dejun.

Previous postCum sa facia exercitii aerobice Next postCum sa fii in siguranta in Nairobi

Related Posts

Posteaza un comentariu


close