Cum sa folosesti cea mai buna tehnica pentru a face genuflexiuni

Unelte articol

Genuflexiunile se numara printre cele mai bune exercitii pe care le poti face cu propria greutate corporala. Acest articol iti va scoate in evidenta lucrurile de care trebuie sa tii cont pentru a executa acest exercitiu cat mai corect.

Pasi

  1. 1

    Stai intr-o pozitie verticala, cu genunchii si soldurile drepte. Tine picioarele putin mai departate decat umerii. Varfurile picioarelor impreuna cu degetele ar trebui sa fie indreptate spre exterior la 10-15 grade.

  2. 2

    Pentru a avea un echilibru cat mai bun atunci cand executi acest exercitiu fara greutate, noi iti sugeram sa duci ambele maini la ceafa sau sa le tii in fata, cat mai drepte.

  3. 3

    Incepe prin a-ti cobori corpul incet, incepand din zona soldurilor. Cu alte cuvinte ar trebui sa iti misti fundul inapoi si spre in jos. Nu te ingrijora din pricina genunchilor deoarece acestia se vor indoi natural. Continua sa te cobori pana cand observi ca partea din spate a coapselor iti va atinge gambele.

  4. 4

    Ridica-te inapoi in pozitia initiala impingand cu picioarele in pamant si incercand sa duci soldurile spre in sus. Repetarea se termina atunci cand ajungi inapoi in pozitia initiala (verticala).

  5. 5

    Genuflexiunile iti antreneaza muschii coapselor, muschii gambelor, muschii lombari si pe cei abdominali.

  6. 6

    Ai mare grija atunci cand executi acest exercitiu. Daca genunchii ti se duc involuntar spre interior, acesta este un semn ca ai muschii soldului slab dezvoltati.

  7. 7

    Incearca sa executi acest antrenament de doua ori pe saptamana. Incearca sa faci cate 6 serii pana la epuizare la fiecare antrenament, cu pauza de 2 minute intre serii pentru a obtine rezultate rapide (4-6 luni).

.

Previous postCum sa fii un gimnast foarte bun Next postCum sa folosesti o banda elastica pentru exercitii fizice

Related Posts

Posteaza un comentariu


close