Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa gasesti motivarea sa te tii de alergat in mod constant – CumFacSa.ro

Cum sa gasesti motivarea sa te tii de alergat in mod constant

Unelte articol

Fie ca abia ai inceput, sau fie ca deja practici acest sport de ceva vreme, este foarte important sa te inarmezi cu cat mai multa motivatie pentru a te antrena in mod constant. Iata cateva lucruri de care poti sa tii cont daca vrei sa iti gasesti motivatia sa te tii de alergat.

Pasi

  1. 1

    Daca esti incepator, atunci va trebui sa incepi cat mai incet si sa maresti gradat dificultatea antrenamentelor pe masura ce devii din ce in ce mai in forma. In aceasta maniera ii vei oferi organismului tau timp de adaptare la noul efort fizic.

  2. 2

    Daca in schimb nu esti intr-o conditie fizica buna (esti supraponderal de exemplu), poti sa incepi prin a face zilnic plimbari de cate 20-30 de minute.

  3. 3

    Odata ce ti-ai intrat in forma, poti sa incepi sa alergi dupa cum doresti tu. Insa va trebui sa schimbi exercitiile si felul cum alergi pentru a-ti forta corpul sa se adapteze la noi exercitii si pentru a nu face din alergat o rutina. Acestea fiind spuse, va trebui sa schimbi odata la 2-3 saptamani antrenamentul, poate chiar mai des, depinde de tine. Un bun exemplu este ca in saptamana 1 sa faci jogging, in saptamana 2 sa faci sprinturi, iar in saptamana 3 sa faci alergare mixta. Astfel, alergatul nu va deveni o activitate plictisitoare.

  4. 4

    Pentru a te mentine cat mai motivat, va trebui sa incerci sa iti gasesti un partener de antrenament. In aceasta maniera va veti motiva reciproc si va fi mult mai usor pentru amandoi sa va antrenati sau sa mergeti la antrenamente.

  5. 5

    Stabiliti o regula pentru antrenament pe care sa o respectati : imbracati-va si iesiti pe usa. Odata ce ati facut acest lucru sa nu mai dati inapoi, ci sa mergeti la alergat.

  6. 6

    Incercati sa va concentrati asupra mediului inconjurator. Nu va ganditi la cat de greu este antrenamentul, ci bucurati-va cat mai mult de mediul in care alergati.

  7. 7

    Daca chiar urasti alergatul, atunci poti sa gasesti oricare alta activitate fizica care sa iti placa si de care sa te tii cu cea mai mare placere.

Previous postCum sa hranesti reptilele cu greieri Next postCum sa identifici semnele de hipoglicemie

Related Posts

Posteaza un comentariu


close