Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa iesi la jogging fara a avea parte de dureri lombare – CumFacSa.ro

Cum sa iesi la jogging fara a avea parte de dureri lombare

Unelte articol

Foarte multe persoane se plang de durerile de spate in timp ce alearga. Daca ai o viata cat mai activa, ai o alimentatie potrivita si te antrenezi in mod constant atunci nu vei avea parte de dureri de spate atunci cand te antrenezi. Daca alergi sau daca faci orice alt fel de exercitii care ar putea sa puna presiune asupra coloanei tale, atunci va trebui sa iei cateva masuri de prevenire a aparitiei durerii de spate.

Pasi

  1. 1

    Primul pas pe care poti sa il faci in aceasta directie este sa cumperi incaltaminte sportiva, care sa reduca impactul asupra coloanei tale in timp ce alergi.

  2. 2

    Cumpara incaltaminte speciala pentru talpile tale (de exemplu daca suferi de platfus) pentru a face din alergat un antrenament cat mai placut, lipsit de dureri si de starea de disconfort.

  3. 3

    Executa in fiecare zi cateva exercitii de incalzire si de stretching pentru muschii picioarelor : gambe, cvadriceps si biceps femural.

  4. 4

    Incearca sa alergi cat mai mult pe suprafete plate si moi. Daca alergi pe suprafete tari nu vei face altceva decat sa iti supui picioarele si spatele unui stres repetitiv.

  5. 5

    Executa exercitii de incalzire si de stretching inainte de fiecare antrenament. In aceasta maniera iti vei pregati muschii pentru un efort sustinut.

  6. 6

    Executa in mod regulat (saptamanal) exercitii de tonifiere si de marire a fortei musculare in picioare. Acest lucru inseamna ca va trebui sa faci fie acasa, fie la o sala de antrenament cateva exercitii de baza pentru picioare (genuflexiuni, fandari, impins la presa, extensii la cabluri, etc).

  7. 7

    Incearca sa adopti o pozitie cat mai corecta a trunchiului in timp ce te antrenezi. Poti sa rogi un prieten sa te urmareasca in timp ce alergi. Astfel, cu cat vei avea o pozitie cat mai buna in timp ce alergi, cu atat vei putea sa te feresti mai bine de durerile de spate.

  8. 8

    Opreste-te imediat din alergat daca simti o durere sau un disconfort la nivelul muschilor lombari. Restrictioneaza activitatile fizice timp de cateva zile sau pana cand simti ca nu mai ai acea durere la spate.

  9. 9

    Daca durerea persista si iti limiteaza activitatea fizica, atunci va trebui sa mergi la un control la medicul de familie sau la un fizioterapeut.

Previous postCum sa ii faci iepurelui tau o dieta echilibrata Next postCum sa iei in greutate

Related Posts

Posteaza un comentariu


close