Cum sa invingi foamea dupa antrenamentul de abdomene

Unelte articol

Este foarte normal sa te simti infometat dupa antrenament, mai ales daca a fost unul obositor. Iata cateva modalitati cu ajutorul carora poti sa depasesti acea senzatie de foame de dupa antrenament.

Pasi

  1. 1
    Publicitate

    Incearca sa te antrenezi de mai multe ori in fiecare zi. Astfel te vei simti mai putin obosit si mai putin infometat dupa fiecare antrenament. De exemplu, in loc sa te antrenezi 30 de minute odata, incearca sa iti imparti acest timp in 3 sesiuni de antrenament, fiecare sesiune cu o durata de cate 10 minute.

  2. 2

    Antreneaza-te in timp ce faci altceva. Daca de exemplu te antrenezi doar pentru ca asa trebuie, atunci vei fi tentat sa te rasplatesti pentru ca te-ai antrenat. Asa ca, cel mai bine ar fi sa te antrenezi in timp ce faci altceva, cum ar fi in timp ce te uiti la un film.

  3. 3
    Publicitate

    Daca nu iti poti stapani foamea, atunci consuma doar foarte putina mancare, cum ar fi o bucata de piept de pui cu o felie de paine prajita, un shake de proteine sau un baton proteic.
    Nu este nici sanatos sa te infometezi, indiferent de dieta sau de programul tau de antrenament.
    Este mult mai nesanatos sa te abtii de la mancare decat daca iei o masa mica dupa antrenament.

Previous postCum sa indepartezi tesutul adipos de pe coapse Next postCum sa iti aduci in forma coapsele si fesele (pentru fete)

Related Posts

Posteaza un comentariu


− two = 6

close
cam newton jersey cam newton youth jersey cam newton jersey cheap cam newton jersey for sale luke kuechly jersey luke kuechly pro bowl jersey luke kuechly womens jersey luke kuechly authentic jersey Tom Brady Jersey Julian Edelman Jersey Rob Gronkowski Jersey Jordan Devey Jersey Jordan Richards Jersey Julian Edelman Jersey Kevin Faulk Jersey