Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa iti antrenezi muschii abdominali ca in armata – CumFacSa.ro

Cum sa iti antrenezi muschii abdominali ca in armata

Unelte articol

In acest articol iti vom prezenta un tip de exercitiu pentru abdomen pe care il foloseste personalul din armata pentru a se antrena.

Pasi

  1. 1

    Intinde-te pe podea in asa maniera incat tot spatele sa fie rezemat de salteaua de pe podea.

  2. 2

    Indoaie-ti genunchii sub un unghi de 90 de grade si tine mainile la ceafa.

  3. 3

    Ridica-ti trunchiul de pe podea pana cand soldurile tale ajung sa faca 90 de grade cu abdomenul. Iti vei da seama cand ai ajuns la pozitia corecta atunci cand capul, gatul si spatele vor forma o linie dreapta.

  4. 4

    Coboara-ti apoi trunchiul usor spre podea, pana cand omoplatii ating podeaua. Nu te tranti pe podea, pentru ca apoi sa te ridici. Executa exercitiu intr-o maniera cat mai lenta si nu te grabi.

  5. 5

    Noi iti recomandam sa te antrenezi pana la epuizare, pana cand simti ca nu mai ai forta in muschi.
    Executa patru astfel de serii, cu o pauza de 2 minute intre serii.

  6. 6

    Pentru a obtine rezultate cat mai rapide, executa cate 4 serii de cate trei ori in fiecare saptamana timp de 6 saptamani.

  7. 7

    Beneficiul acestui exercitiu sunt o forta mai mare in zona abdominala, precum si o flexibilitate marita la nivelul soldurilor.

Previous postCum sa iti antrenezi flexorii soldului Next postCum sa iti antrenezi muschii abdominali facand podul

Related Posts

Posteaza un comentariu


close