Cum sa iti antrenezi muschii lombari si pe cei ai umerilor

Unelte articol

Acest exercitiu de o intensitate foarte scazuta il poti executa cu mare usurinta in casa la tine, fara a avea nevoie de aparate speciale de forta sau de fitness.

Pasi

  1. 1

    Intinde-te pe burta pe o suprafata plata si moale, precum un pat, o canapea sau o saltea de yoga sau de fitness. Mentine trunchiul drept, picioarele intinse si mainile pe langa corp.

  2. 2

    Ridica un picior in sus, iar in acelasi timp ridica in sus si mana opusa piciorului. Mentine aceasta pozitie timp de cel putin 5 secunde si incearca sa mentii restul muschilor corpului tau relaxati.

  3. 3

    Dupa ce ai terminat prima repetitie, incearca revino cu mana si piciorul respectiv la pozitia initiala pentru ca apoi sa ridici cealalta mana si celalalt picior in aceeasi maniera.
    Incearca in tot acest timp sa iti mentii restul corpului cat mai lipit de saltea.

  4. 4

    Executa cate 10 repetari a cate 5 secunde fiecare : cate 5 pentru fiecare parte a corpului (mana si picior).

  5. 5

    Pentru a simti sau pentru a observa rezultatele acestui exercitiu iti recomandam sa executi cate trei serii de trei ori pe saptamana timp de sase saptamani.
    Pentru a obtine rezultate mai rapide sau pentru a avea parte de un antrenament mai dificil, iti recomandam sa maresti numarul de repetitii sau de serii la fiecare antrenament.

  6. 6

    Beneficiile executarii acestui exercitiu sunt o musculatura mai dezvoltata a muschilor lombari si a muschilor deltoizi posteriori.

Previous postCum sa iti antrenezi muschii din interiorul si exteriorul coapsei Next postCum sa iti antrenezi muschii picioarelor fara a te folosi de greutati

Related Posts

Posteaza un comentariu


close