Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa iti dezvolti abdomenul fara a-ti tensiona gatul – CumFacSa.ro

Cum sa iti dezvolti abdomenul fara a-ti tensiona gatul

Unelte articol

Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le pot face persoanele incepatoare atunci cand isi antreneaza muschii abdominali : sa traga de gat atunci cand se ridica de la sol pentru a-ti antrena abdomenul. Iata o modalitate simpla prin care poti evita aceste dureri de gat atunci cand iti antrenezi muschii abdominali.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput evita sa executi ridicarile de trunchi pentru a-ti antrena abdomenul.
    Acest lucru va insemna ca va trebui sa recurgi la alte modalitati sau exercitii pentru a-ti antrena abdomenul.
    Executa unul sau mai multe din urmatoarele exercitii pentru muschii abdominali : ridicari de picioare, ridicari de genunchi, simularea in aer a pedalarii unei biciclete in timp ce stai intins pe spate, forfecari din picioare in timp ce stai intins pe spate.

  2. 2

    De asemenea, pentru a arde atat grasimea din organism cat si grasimea de pe abdomen va trebui sa incepi sa faci si exercitii cardio precum alergatul, inotul, mersul pe bicicleta, alergatul pe banda sau pedalatul la bicicleta eliptica.

  3. 3

    Poti sa executi si ridicari din trunchi fara a-ti supune gatul la stres. Acest lucru va insemna ca nu va trebui sa iti duci mainile la ceafa atunci cand te antrenezi.
    Incearca sa in schimb sa tii mainile in dreptul tamplelor, in dreptul fruntii sau pe piept atunci cand iti ridici trunchiul de la sol.
    Vei observa ca la inceput ti se va parea putin mai dificul acest exercitiu, dar te vei obisnui in foarte scurt timp cu dificultatea si vei ajunge sa poti executa un numar cat mai mare de repetari intr-un timp cat mai scurt, daca esti o persoana perseverenta si dornica de a-si schimba aspectul fizic.

  4. 4

    Invata sa respiri cat mai corect in timp ce te antrenezi : expira atunci cand iti ridici trunchiul sau picioarele si inspira atunci cand iti cobori trunchiul sau picioarele.
    Nu trebuie neaparat sa respiri la fiecare repetare. Ar fi ok daca expiri si inspiri la fiecare doua repetari.

  5. 5

    Pentru a te simti cat mai comod in timp ce executi acest exercitiu, noi iti recomandam sa te antrenezi fie pe o saltea de yoga, fie pe un covor cat mai moale.
    Daca te antrenezi direct de parchet atunci vei avea dureri de spate din cauza antrenamentului.

Previous postCum sa iti dezvolti abdomenul fara a face exercitii specifice muschilor abdominali Next postCum sa iti dezvolti brate masive

Related Posts

Posteaza un comentariu


close