Cum sa iti dezvolti masa musculara, forta musculara si sa ajungi la performante cat mai mari folosind un antrenament hibrid

Unelte articol

Publicitate

Acest articol te va ajuta sa iti creezi un program de antrenament in asa maniera incat sa iti dezvolti forta, masa musculara precum si performantele sportive. Acest program de antrenament este un program hibrid, care are incorporate mai multe exercitii si mai multe sporturi. Incearca-l si tu pentru a-i vedea rezultatele.

Pasi

  1. 1

    Trebuie sa intelegi ca acest tip de antrenament te va ajuta sa iti dezvolti atat masa cat si forta musculara precum si performantele generale. Iata programul :
    * Trei zile pe saptamana vor consta in ridicari de greutati : 3-4 serii a cate cel putin 10 repetari pentru fiecare grupa musculara.
    * Cinci zile pe saptaman (inclusiv cele trei de forta) vor consta in antrenamentul la sacul de box. Exerseaza diverse lovituri atat cu pumnii cat si cu picioarele. Incorporeaza un antrenament exploziv : cate 10-15 secunde loveste cat de repede si cat de tare poti fie cu pumnii, fie cu picioarele, pentru ca urmatoarele 30-60 de secunde sa lovesti sacul normal.
    * Ia cate o pauza la fiecare trei saptamani, pentru a permite organismului tau sa se refaca complet. Pauza va dura o saptamana, in care fie vei intrerupe de tot antrenament, fie vei face cateva exercitii doar de mentinere.
    De la acest antrenament va trebui sa te astepti la o crestere a fortei, a masei musculare si la un corp mai definit.
    Consuma cu 200 de calorii mai putin decat in mod normal daca vrei sa ai un corp mai definit, sau consuma cu 500 de calorii mai mult decta consumi in mod normal daca vrei sa pui pe tine masa musculara.

  2. 2
    Publicitate

    Iata cateva sfaturi utile :
    * Invata sa lovesti corect sacul de box.
    * Invata sa executi corect toate miscarile de ridicare a greutatilor.
    * Adopta o forma cat mai potrivita atunci cand ridici greutatile pentru a evita accidentarile.
    * Intotdeauna odihneste-te in weekend.
    * Ia pauze de aproximativ un minut intre serii.
    * Foloseste greutatile adecvate : nu iti incarca bara sau nu lua gantere prea grele, astfel incat sa poti face singur cel putin 8 repetari.

Previous postCum sa iti dezvolti masa musculara daca esti vegetarian Next postCum sa iti dezvolti muschii abdominali antrenandu-te doar acasa

Related Posts

Posteaza un comentariu


× six = 24

close