Cum sa iti dezvolti muschii pectorali impreuna cu cei abdominali

Unelte articol

Toti barbatii vor sa aiba un trunchi cat mai bine dezvoltat. Acest lucru inseamna ca vor trebui sa isi antreneze foarte mult sau sa puna accentul pe muschii pieptului si pe cel abdominali.

Pasi

  1. 1

    Atunci cand te antrenezi pentru dezvoltarea muschilor abdominali, incearca sa variezi exercitiile odata la 2-4 saptamani, pentru a supune muschii la cate un alt tip de efort.
    De exemplu, executa diverse exercitii prin ridicare de trunchi pentru primele 2-4 saptamani, apoi schimba exercitiile, executand diverse exercitii prin ridicari de picioare.
    Astfel, muschii abdominali vor fi solicitati incontinuu si nu vor avea timp sa se adapteze la acest nou efort, lucru care va duce la o dezvoltare cat mai buna a muschilor.

  2. 2

    Intareste-ti muschii trunchiului. Acest lucru inseamna sa executi exercitii de baza pentru piept. Astfel, nu iti vei dezvolta doar muschii pieptului, ci iti vei dezvolta si muschii bratelor, ai spatelui si ai umerilor. Cateva exemple de exercitii de baza pentru piept sunt flotarile cu diverse pozitii ale mainilor (cu priza larga, cu priza scurta, in pumni, pe incheieturi, etc), impinsul cu bara la piept si flotarile la barele paralele.

  3. 3

    Consuma alimentele cu un continut cat mai mare de proteine. Va trebui sa consumi cat mai multe proteine in fiecare zi (2 grame / kilogram corp) pentru a avea o masa musculara cat mai dezvoltata.

  4. 4

    Intotdeauna incalzeste-te si executa exercitii de stretching inainte de fiecare antrenament pentru a evita accidentarile si intinderile musculare.

  5. 5

    Nu neglija si celelalte grupe musculare, deoarece vei vrea sa obtii un corp cat mai dimetric si o dezvoltare a tuturor grupelor musculare. Asa ca antreneaza-ti si spatele, picioarele, bratele si umerii.
    Scopul acestui antrenament este sa pui accentul pe muschii pectorali si pe cei abdominali, nu sa antrenezi doar aceste doua grupe musculare si pe restul sa le lasi balta.

Previous postCum sa iti dezvolti muschii gambei schimband felul cum mergi Next postCum sa iti dezvolti muschii picioarelor

Related Posts

Posteaza un comentariu


close