Cum sa iti faci un program solid de antrenament

Unelte articol

Acest articol te va ajuta sa te bucuri de beneficiile a doar cateva ore de antrenament pe saptamana. Iata cum trebuie sa procedezi.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa gasesti cat mai aproape de tine o sala de forta sau de fitness. Nu vei avea nevoie decat de cateva gantere, o banca dreapta, de cateva discuri si de o bara de tractiuni pentru a executa toate exercitiile de care are nevoie corpul tau pentru a se dezvolta.

  2. 2

    Antrenamentul tau ar trebui sa fie foarte intens. Ai totusi grija si nu te antrena prea tare, pana ajungi la epuizare.

  3. 3

    Uita de exercitiile de izolare si executa pentru toate grupele musculare doar exercitii de baza, care vor pune in miscare mai multe grupe musculare.

  4. 4

    Incearca sa iti antrenezi toate grupele musculare de doua ori in fiecare saptamana. Ai totusi grija si permite muschilor tai sa se odihneasca cel putin doua zile intre antrenamentele pentru aceeasi grupa musculara.

  5. 5

    Este foarte important sa executi cat mai corect exercitiile si sa adopti o forma a corpului cta mai potrivita, pentru a evita accidentarile si intinderile musculare.

  6. 6

    Ar trebui sa incerci sa gasesti un echilibru intre odihna, alimentatie si antrenament pentru a obtine cele mai bune rezultate.
    Noi nu putem sa iti spunem care este acel echilibru, deoarece variaza de la individ la individ. De aceea va trebui sa experimentezi tu singur pana ajungi la un rezultat optim.
    Vei avea nevoie de foarte multa rabdare si perseverenta, asa ca iti uram mult succes in aceasta privinta.

Previous postCum sa iti faci un abdomen plat (pentru fete) Next postCum sa iti faci vacanta din Grecia sa fie una de neuitat

Related Posts

Posteaza un comentariu


close