Cum sa iti maresti musculatura executand doar flotari

Unelte articol

In acest articol iti vom prezenta cateva metode usoare cu ajutorul carora vei putea sa iti dezvolti musculatura bratelor, umerilor, spatelui si a pieptului executand doar flotari.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput, daca nu ai mai facut acest exercitiu, iti recomandam sa primele cateva saptamani sa executi flotari normale, cu mainile departate la nivelul umerilor si varfurile degetelor indreptate spre in fata.
    Nu conteaza cat de putine flotari executi, ci conteaza sa te tii de acest antrenament de incepatori primele cateva saptamani pana cand organismul tau sa ve obisnui cu noul efort fizic pe care trebuie sa il depuna.
    Stabileste-ti in zilele cu antrenamentul o ora la care sa incepi antrenamentul. Desi exista mai multe pareri despre cum trebuiesc efectuate flotarile, noi iti recomandam sa le faci doar atunci cand te antrenezi.
    Poti sa iei 1-2 zile pauza intre zilele in care te antrenezi, pentru a permite muschilor sa se refaca.

  2. 2

    Dupa ce au trecut cele patru saptamani de antrenament pentru incepatori, iti recomandam sa incerci apoi sa iti schimbi programul si sa executi la fiecare antrenament cate un alt tip de flotare.

  3. 3

    Desi exista foarte multe motalitati prin care poti face flotari, noi vom aminti doar acelea care sunt cele mai eficiente : flotarile in pumni, flotarile cu mainile departate de doua ori cat latimea umerilor (cu priza larga), flotari cu priza apropiata, flotarile in care tii varfurile degetelor la 45 de grade spre exterior, flotari in pumni cu monturile spre exterior, flotari declinate (urci picioarele pe pat iar palmele le tii pe podea), flotari pe scaune.

  4. 4

    Va trebui sa schimbi odata la 4 saptamani antrenamentul si sa alternezi cat mai des felul in care executi flotarile (de exemplu multe repetari cu executie rapida, sau repetari putine si executie lenta : 5 secunde la urcare, 5 secunde la coborare).

  5. 5

    Invata sa adopti o pozitie a corpului cat mai corecta in timp ce executi flotarile, pentru a obtine rezultate optime si pentru a-ti antrena doar muschii pe care ti-i propui sa ii antrenezi.

  6. 6

    De asemenea, nu uita ca hidratarea si alimentatia joaca un rol major in dezvoltarea si refacerea musculara, asa ca va trebui sa mananci inainte si dupa antrenament si sa te hidratezi bine si in timpul antrenamentului (dupa fiecare serie sa iei 1-2 guri de apa).

Previous postCum sa iti maresti masa si forta musculara Next postCum sa iti maresti volumul muscular

Related Posts

Un comentariu

  1. P.Daniel
    Iul 12, 2013

    Pare bun … o sa incerc.

    Răspunde

Posteaza un comentariu


close