Cum sa maresti greutatea pe care o impingi la piept

Unelte articol

Fiecare persoana dintr-o sala de forta vrea sa poata sa impinga o greutate cat mai mare la piept. In acest articol te vom invata sa faci exact acest lucru. Iata o modalitate prin care poti sa iti construiesti o forta uimitoare in muschii pieptului.

Pasi

  1. 1

    Pentru inceput va trebui sa experimentezi si sa afli care este greutatea ideala cu care poti face cel mult 15 repetari.

  2. 2

    Incepe de la greutati mici si antreneaza-te in asa maniera incat sa vezi care este greutatea optima cu care poti face singur cel mult 15 repetari.
    Daca de exemplu poti sa executi corect si repetarea numarul #16, atunci greutatea este prea mica si va trebui sa mai adaugi cateva kilograme in plus pe bara.
    Acesta va fi primul tau antrenament : sa afli greutatea ideala cu care poti face 15 repetari.

  3. 3

    Saptamana 1. In aceasta saptamana iti vei antrena pieptul de trei ori. Vei face cate 2-3 serii de incalzire cu greutate usoara, apoi doar un singur set normal. Atata tot.
    * Luni : daca de exemplu poti sa faci 15 repetari cu 60 kg, atunci antrenamentul tau ar trebui sa arate cam asa : prima serie – 20repx20kg, seria 2 – 15repx40kg, seria 3 – 15repx60kg. Atata tot.
    * Miercuri : Va fi exact ca antrenamentul anterior, numar ca la ultima serie vei adauga cate 1.25kg pe fiecare parte a barei.
    * Antrenamentul de vineri va fi exact ca acela de miercuri, numai ca vei adauga in plus tot cate 1.25kg de o parte si de alta a barei de antrenament.

  4. 4

    Saptamana 2. Acum, in loc sa faci cate 15 repetari, vei face doar 12 : adauga la greutatea cu care ai facut vineri inca 1.25-2.5kg pe fiecare parte. Repeta acest proces, adaugand cate 1.25 kg pe o parte la fiecare antrenament.
    *In saptamana 3 vei face 10 repetari la fiecare serie.
    * In saptamana 4 vei face 8 repetari la fiecare serie.
    * In saptamana 5 vei face 5 repetari la fiecare serie.
    * In saptamana 6 vei face 1 repetare la fiecare serie.

  5. 5

    Tine minte ca va trebui sa te alimentezi cat mai bine si sa te odihnesti cat mai mult daca vrei sa poti efectua un efort asa de intens.

Previous postCum sa maresti eficienta antrenamentului tau Next postCum sa mariti greutatea pe care o ridicati la piept

Related Posts

Posteaza un comentariu


close