Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa va faceti un program de fitness? – CumFacSa.ro

Cum sa va faceti un program de fitness?

Unelte articol

Este un lucru destul de complex sa va faceti un plan de fitness si tine foarte mult de personalitatea fiecaruia, la fel ca si modul in care mancam. Este foarte important ca fiecare persoana sa isi faca propriul plan de fitness, conform nevoilor si posibilitatilor personale.

Pasi

  1. 1

    Fa-ti timp in programul zilnic pentru exercitiile fizice. Este nevoie de foarte mult angajament sa va tineti de un program de fitness gata stabilit. Puteti totusi sa variati momentele zilei in care faceti exercitiile fizice. De exemplu, daca in timpul saptamanii faceti exercitiile spre seara, in weekend le puteti face dimineata.

  2. 2

    Puteti angaja un antrenor personal, daca va permiteti. Acesta va va costa destul de mult, dar merita investitia. Ei tin masuratori despre performantele dumneavoastra. Va motiveaza si va invata cum sa executati corect fiecare exercitiu din planul vostru de antrenament. El va poate arata si ce fel de aparate sunt bune pentru conditia fizica a dumneavoastra.

  3. 3

    Creati-va o lista de alimente si gustari sanatoase. O alimentatie sanatoasa face parte dintr-un plan de fitness, deoarece exista unele alimente care va fac sa ardeti grasimile mai repede, lucru care merge foarte bine impreuna cu exercitiile fizice. Puteti sa adaugati cate o salata la fiecare masa pe care o luati, deoarece va veti satura mai repede consumand mai putine calorii.

  4. 4

    Faceti exercitii de unul singur. Pe langa exercitiile pe care le faceti cu antrenorul personal sau la sala, va puteti imbunatati conditia fizica daca faceti exercitii fizice si in afara programului normal de antrenament. Acest lucru poate sa insemne o plimbare mai pe seara, sau un jogging sau mersul pe bicicleta intr-un ritm relaxant.

Previous postCum sa va faceti un program de culturism Next postCate calorii arzi daca faci ciclism?

Related Posts

Posteaza un comentariu


close