Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa eviti accidentarile de alpinism – CumFacSa.ro

Cum sa eviti accidentarile de alpinism

Unelte articol

Citeste acest scurt articol daca vrei sa afli cum reusesc majoritatea alpinistilor profesionisti sa nu se accidenteze.

Pasi

  1. 1

    Fiecare sesiune de alpinism ar trebui sa inceapa cu cateva exercitii de incalzire si de stretching a musculaturii. Aceste exercitii ar trebui sa iti stimuleze toti muschii din corp, pentru a-i pregati pentru efortul si pentru miscarile pe care urmeaza sa le faci.

  2. 2

    Incearca sa iti imbunatatesti echilibrul. Acesta este foarte important pentru un alpinism si intotdeauna ar trebui sa faci diverse exercitii prin care sa iti poti imbunatati echilibrul. Unele modalitati ar fi practicatul de Yoga si sa faci diverse exercitii sau activitati in doar un singur picior.

  3. 3

    Nu te antrena prea dur. Timpul pe care il petreci facand alpinism sau facand exercitii fizice nu ar trebui sa depaseasca patru zile pe saptamana. Gandeste-te ca organismul tau are nevoie si de timp de odihna pentru a se reface.

  4. 4

    Unul dintre cele mai importante lucrui este sa permiti muschilor si incheieturilor tale sa se refaca. De aceea noi iti recomandam sa te odihnesti cate 3-4 zile in fiecare saptamana. De asemenea, poti sa iei cate o zi pauza dupa fiecare antrenament, pentru a putea sa fii cat mai odihnit pentru antrenamentul urmator.

  5. 5

    Fii cat mai atent la siguranta ta. Verifica de cate ori este nevoie echipamentele pe care le foloseste pentru a te asigura ca acestea se afla intr-o stare cat mai buna de functionare.

  6. 6

    Fii cat mai pregatit. Asigura-te ca realizarile pe care vrei sa le ai ca alpinist corespund pregatirii fizice de care dispui. Astfel, cu cat ai o pregatire fizica si psihica mai buna, cu atat vei putea sa urci munti mai inalti si sa faci trasee mai lungi.

  7. 7

    Asigura-te ca atat picioarele cat si mainile precum si degetele tale sunt in cele mai bune conditii. Nu ar trebui sa incerci sa urci pe munte daca esti ranit la o mana, la un picior, sau chiar la un singur deget.

  8. 8

    Tine minte totusi ca alpinismul este un sport periculos asa ca va trebui sa iei dinainte toate masurile de precautie, pentru a te asigura ca nu vei pati nimic pe durata urcusului.

Previous postCum sa efectuezi o ghiulea (in apa) Next postCum sa eviti accidentarile pe un skateboard

Related Posts

Posteaza un comentariu


close