Warning: include(/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59

Warning: include(): Failed opening '/home/cumfacsa/public_html/wp-content/plugins/sharebar/user.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cumfacsa/public_html/wp-config.php on line 59
Cum sa faci jogging pe o vreme destul de rece – CumFacSa.ro

Cum sa faci jogging pe o vreme destul de rece

Unelte articol

Daca traiesti intr-o zona cu ierni aspre, sansele sunt sa iti poti petrece din ce in ce mai putin timp afara pe masura ce temperatura scade. Urmareste aceste sfaturi prezentate mai jos pentru a afla cum anume trebuie sa procedezi pentru a putea sa te antrenezi pe o vreme destul de rece.

Pasi

  1. 1

    Pregateste-ti echipamentul de care ai nevoie pentru a te antrena. Da-te la incheieturile de la picioare si de la maini (genunchi, zona inghinala si la axila) cu crema hidratanta pentru a preveni iritatiile care apar in urma frecarii.
    Poarta haine cat mai groase, dar care sa fie cat mai putin voluminoase. De asemenea iti recomandam sa porti haine pe straturi (maiou, tricou, bluza sau maleta cu guleri peste care sa porti un pulover mai gros sau o bluza de trening).
    Ia-ti o masca de schi sau leaga-ti un fular la gura pentru a nu respira direct aerul rece de afara.
    Poarta un fes in cap pentru a pastra cat mai ridicata temperatura din jurul capului (foarte multa caldura se pierde prin cap).
    De asemenea va trebui sa iti cumperi si niste manusi care sa iti tina cat mai cald la maini.
    Pentru a nu aluneca pe zapada iti recomandam sa iti pui peste incaltarile de alergat o pereche de sosete flausate, cat mai groase.
    De asemenea iti recomandam sa porti doua perechi de sosete in picioare, pentru a limita pierderile de caldura.

  2. 2

    Dupa ce te-ai imbracat si te-ai pregatit de antrenament, executa in casa la tine, sau chiar afara cateva exercitii bune de incalzire si de stretching timp de 10 minute, pentru a-ti pune sangele in miscare, pentru a-ti incalzi muschii si pentru a-i pregati de efortul pe care urmeaza sa il faci.

  3. 3

    Mergi apoi afara si alearga pe traseul tau preferat.

  4. 4

    Evita zonele cu zapada care trece de nivelul gleznei. De asemenea va trebui sa eviti zonele acoperite de gheata pentru a evita cat mai mult cazaturile pe gheata.

  5. 5

    Incearca sa mentii un ritm cat mai constant al alergarii si al respiratiei, pentru a nu obosi prea repede si pentru a putea sa te antrenezi cat mai eficient.

  6. 6

    Dupa ce ai terminat antrenamentul, mergi cat mai repede acasa, dezbraca-te, fa un dus fierbinte si bea un ceai cald.

  7. 7

    Iti recomandam sa iesi de trei ori la alergat in fiecare saptamana pentru a beneficia de efectele pozitite ale jogging-ului.

Previous postCum sa faci manevra de resuscitare pe un adult Next postCum sa faci genuflexiuni din saritura

Related Posts

Posteaza un comentariu


close